خرید اقساطي گوشي s22 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/6/29 20:31:42

خرید اقساطي گوشي s22 اولترا از طریق سایت قسطی کلاب، راهی بسیار آسان برای داشتن این محصول فوق العاده با کیفیت است. از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام به خرید این گوشی موبایل نمایید.

https://www.ghesticlub.com/subcategory/Digital-main-category/mobile/

خرید قسطي گوشي s22 اولترا؛ بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار

در تاریخ 9 فوریه 2022 بود که در همایش بزرگ سامسونگ، جدیدترین پرچمدار این کمپانی معرفی شد. S22 از همان ابتدای معرفی، توجه درصد بالایی از کاربران و علاقه‌مندان به دنیای فناوری و تکنولوژی را به خود جلب کرد. این موبایل به دلیل سخت افزار بسیار قدرتمند و همچنین دوربین باکیفیتی که داشت، یکی از بهترین گوشی‌های سال 2022 بود. در ادامه این مقاله سعی داریم تا با راهنمای خرید اقساطي گوشي s22 اولترا در خدمت شما عزیزان باشیم. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

طراحی و ظاهر

به جرات می‌توان گفت که یکی از نقاط قوت تمامی گوشی‌های سامسونگ، ظاهر و نوع طراحی آنها است. سامسونگ همیشه در این زمینه پیشتاز بوده و توانسته موبایل‌هایی با ظاهری بسیار شیک و زیبا طراحی نماید. موبایل S22 اولترا نیز از این قاعده جدا نبوده و یکی از ویژگی‌های جذاب این سری از گوشی‌های سامسونگ، ظاهر آنها است. جنس پشت و جلوی گوشی s22 اولترا از شیشه‌ای است که محافظ‌های گوریلا گلس +Victus از آنها محافظت می‌کنند. به همین سبب نیز موبایل شما در مقابل ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشي s22 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش باکیفیت

یکی از نکاتی که بسیار در سایت‌های خرید اقساطي گوشي s22 اولترا به آن اشاره شده، نمایشگر آن می‌باشد. سامسونگ در طراحی صفحه نمایش این گوشی از یک صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X و 6.8 اینچی استفاده کرده است. به لطف وجود این نمایشگر در این مدل از ‌گوشی‌های سامسونگ رزولوشن این موبایل 1400 در 3080 پیکسل می‌باشد. همچنین به دلیل درصد بالای نسبت نمایشگر به بدنه، گوشه‌های صفحه نمایش مزاحم دید کاربر نمی‌شوند.

سخت افزار گوشی s22 اولترا

تراشه و سخت افزار استفاده شده در گوشی s22 اولترا قدرتمند می‌باشد و به راحتی می‌تواند حتی سنگین‌ترین نرم افزارهای گرافیکی را نیز اجرا کند. در این موبایل از تراشه‌های Exynos 2200 و Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 با فرایند ساخت 4 نانومتری استفاده شده است. ضمن اینکه در کنار این دو تراشه، دو پردازنده گرافیکی Xclipse 920 و Adreno 730 نیز قرار دارد. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که در بازارهای اروپایی این موبایل با تراشه اگزینوس عرضه شده و در بازارهای جهانی، گوشی s22 اولترا با تراشه‌های اسنپدراگون موجود هستند.

بررسی دوربین گوشی s22 اولترا

در همان ابتدای مقاله نیز بیان کردیم که یکی از نقاط قوت این موبایل که در سایت‌های خرید قسطي گوشي s22 اولترا نیز بسیار به آن اشاره شده، دوربین آن است. در پشت این موبایل چندین دوربین قرار گرفته که عبارتند از واید/استاندارد، اولتراواید، تله‌فوتو پریسکوپی و تله‌فوتو. دوربین اصلی S22 اولترا، 108 مگاپیکسل بوده و به دلیل استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز در آن، از کیفیت تصویربرداری و فیلمبرداری بالایی برخوردار می‌باشد. دوربین اصلی موبایل قادر است تا با رزولوشن 8K و 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. البته شما می‌توانید با قرار دادن رزولوشن فیلمبرداری روی 4K، با 60 فریم بر ثانیه نیز فیلمبرداری نمایید. علاوه بر دوربین‌های پشت، سامسونگ در طراحی دوربین سلفی نیز عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته و دوربین جلوی گوشی نیز بسیار خوب است. این دوربین می‌تواند با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 به فیلمبرداری بپردازد.

قسطی کلاب؛ بهترین سایت برای خرید اقساطي گوشي s22 اولترا

قیمت این گوشی در بازارهای جهانی حین عرضه حدود 1250 یورو بود. به همین دلیل هم با توجه به قیمت بالای یورو در کشور ما، شاید هر کسی قابلیت خرید این موبایل به صورت نقدی را نداشته باشد. قسطی کلاب به منظور تسهیل فرایند خرید برای شما عزیزان، قابلیت خرید قسطي گوشي s22 اولترا را فراهم کرده است. شما دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و روی گزینه فروش قسطی کلیک نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A34

خرید اقساطی گوشی A34
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A34 با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...