خرید قسطي گوشی s23 fe

تاریخ انتشار:
1403/6/28 10:32:06

اگر تمایل به خرید قسطي گوشی s23 fe با تخفیف ویژه و قیمتی استثنایی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.


خرید قسطي گوشی s23 fe

گوشی s23 fe

چند سالی است که برند سامسونگ در رده گوشی‌های پرچم‌دار خود اقدام به تولید محصولاتی با قیمت مناسب‌تر با همان ویژگی‌ها و قابلیت‌ها نموده است. بر این اساس به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ می‌توان گوشی s23 fe را معرفی کرد. این کالای دیجیتال که به گوشی‌ قاتل پرچم‌دار سامسونگ شهرت یافته، از لحاظ ویژگی‌های فنی در حد گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ بوده ولی قیمت پایین‌تری دارد. از این‌رو برای آشنایی با مشخصات این محصول جدید سامسونگ و شرایط خرید قسطي گوشی s23 fe از شرکت قسطی کلاب با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری گوشی s23 fe

شرکت سامسونگ در تولید این کالای دیجیتال برای پنل جلویی و پشتی آن از Gorilla Glass 5  و فریم آلومینیوم استفاده کرده است. به طوری‌که به کار بردن چنین متریال‌هایی در ساخت این گوشی باعث شده از لحاظ ظاهری گوشی s23 fe کاملاً شبیه به پرچم‌دارهای این برند باشد. علاوه  بر آن باید بدانید که شیشه گوریلا گلس 5 که بر روی گوشی تعبیه گردیده از آن در برابر خط‌و‌خش و ضربه محافظت می‌کند. همچنین گوشی s23 fe از استاندارد IP68 برای مقابله با نفوذ گرد‌ و غبار و آب برخوردار بوده و قابلیت قرارگیری در عمق 1.5 متری آب در حدود 30 دقیقه را دارد. لازم به ذکر است این کالای دیجیتال بی‌نظیر سامسونگ، مشخصات دیگری مانند موارد زیر را دارد:

•برخورداری از دو سیم کارت نانو به صورت همزمان فعال
•برخورداری از شبکه اینترنت 5G
•پورت USB Type-C
•بلوتوث ورژن 5.3  همراه با  A2DP، LE
•برخورداری از قابلیت ارتباط کوتاه برد NFC  و موقعیت یاب GPS
•استفاده از سنسورهای اثر انگشت، شتاب‌سنج، زیروسکوپ، مجاورت و قطب نما
• برخورداری از باتری 4500 میلی‌آمپر بر ساعت
•پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس

مشخصات صفحه نمایش کالای دیجیتال s23 fe

اندازه صفحه نمایش این کالای دیجیتال در حدود 6.4 اینچ بوده و از نوع Dynamic AMOLED 2X است. همچنین دارای نرخ به روز رسانی 120 هرتز می‌باشد که سبب گردیده این گوشی در تغییرات برنامه به خوبی عمل کرده و هنگام اجرای برنامه‌های سنگین قابلیت مناسبی از خود نشان دهد. برخورداری از رزولوشن2340x1080  پیکسل، استفاده از حالت روشنایی 1450 و تراکم 403  پیکسل بر اینچ نمونه‌های دیگری از قابلیت‌های صفحه نمایش گوشی s23 fe محسوب می‌شوند. همچنین پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و نمایش 16 میلیون رنگ از دیگر مشخصات برجسته صفحه نمایش این گوشی محسوب می‌شوند. علاوه بر آن باید بدانید این صفحه نمایش دارای نسبت 83.2 درصد است که نشان‌دهنده اندازه مناسب آن برای به تصویر کشیدن محتواها می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی s23 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی s23 fe

این کالای دیجیتال یکی از پرقدرت‌ترین محصولات تولید شده توسط برند سامسونگ است که دارای تراشه Exynos 2200 می‌باشد. به طوری‌که از یک سی‌پی‌یو 8 هسته‌ای با مشخصات یک هسته 2.8 گیگاهرتز  Cortex-X2 ، سه هسته 2.50 گیگاهرتز Cortex-A710 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتز  Cortex-A510تشکیل شده است. علاوه بر آن پردازنده گرافیکی Xclipse 920 که بر روی تراشه دستگاه قرار گرفته، نشان‌دهنده قدرت دستگاه در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های بسیار بالا کیفیت است. همچنین این محصول برند سامسونگ دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت بوده که البته در مدل 128 گیگابایتی نیز در بازار موجود است. در نهایت باید بدانید که سیستم‌ عامل قرار گرفته بر روی این گوشی اندروید 13 با رابط کاربری  OneUI 5.1 بوده و که دارای قابلیت به روز رسانی نیز می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی s23 fe خریدی مطمئن را تجربه کنید.

مشخصات دوربین گوشی s23 fe

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای انتخاب گوشی توسط کاربران،  توجه به مشخصات دوربین گوشی می‌باشد. در این زمینه کالای دیجیتال جدید سامسونگ عملکرد مناسبی داشته و از 3 لنز دوربین جداگانه تشکیل شده است. این سه لنز که در پشت گوشی قرار گرفته‌اند شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید با مشخصات دریچه دیافراگم 1.8، لنز 24 میلی‌متری، فناوری فوکوس خودکار دوگانه و لرزشگیر اپتیکال است.
همچنین این کالای دیجیتال دارای دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم 2.2 و لنز 123 درجه می‌باشد. در نهایت به عنوان آخرین لنز دوربین قرار گرفته در پشت گوشی باید به دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز 75 میلی‌متری، درجه دیافراگم 2.4 و فناوری فوکوس خودکار اشاره نمود. علاوه بر آن این گوشی دارای یک دوربین واید در جلوی گوشی با اندازه 10 مگاپیکسل، لنز دوربین 26 میلی‌متری و دریچه دیافراگم 2.4 است. باید بدانید تمام دوربین‌های این گوشی قابلیت عکاسی  HDR خودکار، قابلیت عکاسی پانوراما و فیلمبرداری4K  با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه را دارند. همچنین برخورداری از فلش ال‌ای‌دی و زوم اپتیکال 3 برابری از دیگر امکانات دوربین‌های گوشی s23 fe هستند. خرید اقساطي گوشی s23 fe از سایت قسطی کلاب به راحتی امکان پذیر است.

شرایط خرید قسطي گوشی s23 fe

قیمت گوشی سامسونگ s23 fe نسبت به پرچم‌داران این برند بسیار مناسب‌تر است. اما با‌وجود‌این بسیاری از افراد، امکان خرید نقدی این گوشی را ندارند. بنابراین خرید از شرکت‌هایی که به صورت قسطی کالاهای دیجیتال به ویژه گوشی‌های برند سامسونگ را عرضه می‌کنند، بهترین گزینه برای این افراد به حساب می‌آید. در همین راستا می‌توانید برای خرید اقساطي گوشی s23 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و از بین طرح‌های مختلف فروش قسطی محصولات دیجیتال، اقدام به خرید قسطي گوشی s23 fe نمایید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با چک یا سفته به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطي هدفون سامسونگ

خرید اقساطي هدفون سامسونگ
برند سامسونگ هدفون‌های بسیاری با انواع مختلف دارد. برای خرید اقساطي هدفون سامسونگ با نازل‌ترین قیمت به بخش کالای دیجیتال در سایت ...