خرید اقساطي گوشي s24 ultra

تاریخ انتشار:
1403/6/29 05:25:15

اگر مدتهاست قصد خرید اقساطي گوشي s24 ultra را دارید، از سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل اقدام به خرید این محصول نمایید.

خرید اقساطي گوشي s24 ultraمقدمه

اگر به دنبال خرید قسطي گوشي s24 ultra هستید، به صفحه مناسبی هدایت شده‌اید. محصولی که امروز قرار است درباره آن گفتگو کنیم، دارای پردازنده پیشرفته‌ای است. بسیاری از کاربران از عملکرد روان و سرعت بالای اجرای فرامین آن رضایت داشته‌اند. شما می‌توانید با این گوشی وبگردی‌های بسیاری داشته باشید. همچنین دست شما برای نصب و اجرای برنامه‌های متنوع و بازی‌های سرگرم‌کننده باز است. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته‌ای بوده و پروسه تولید چهار نانومتری ازجمله  مشخصات فنی این گوشی کره‌ای می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های فنی این گوشی با شما گفتگو کنیم. آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های گوشی اولترا اس 24 باعث می‌شود تا در هنگام خرید این گوشی کره‌ای کمتر دچار اشتباه و تردید در انتخاب شوید.

بررسی مشخصات فنی گوشی اولترا  s24

خرید اقساطي گوشي s24 ultra بدون شناخت ویژگی‌های فنی آن باعث می‌شود تا پس از مدتی از خریدی که داشته‌اید، پشیمان گردید. پس بسیار مهم است قبل از اینکه گوشی مورد نظر خود  را در سبد کالا قرار دهید، آن را به‌خوبی بشناسید. عملکرد خلاقانه این گوشی به همراهی طراحی بدیع و چشم‌نوازی که دارد، توانسته است تمام نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کند. بدنه گوشی اولترا اس 24 از جنس شیشه بوده و بسیار براق به نظر می‌رسد. قابی که کارشناسان کره‌ای برای این مدل گوشی در نظر گرفته‌اند، از جنس آلومینیوم بوده و مانیتور آن فاقد حاشیه است. همین ویژگی برجسته باعث شده است تا این گوشی از دیگر انواع گوشی‌های موجود در شرکت سامسونگ متمایز شناخته شود. کم شدن برآمدگی ماژول دوربین، لبه‌های ظریف و خوش‌دست بودن آن ازجمله مزایایی هستند که در طراحی این گوشی به چشم می‌خورد. جالب اینکه گوشی اولترا اس 24 دارای رنگ‌بندی جذابی نیز است که برای همه سلیقه‌ها مناسب می‌باشد.
مبحث خرید قسطي گوشي s24 ultra را با ابعاد و اندازه آن ادامه می‌دهیم. این گوشی در طول و عرض 163.3 در 77.9 میلی‌متر طراحی شده است. همچنین، پهنای این گوشی تنها 8.9 میلی‌متر ارزیابی می‌شود. وزن آن نیز تنها دویست و سی‌وچهار گرم می‌باشد. دوربین شگفت‌انگیز این گوشی از دیگر مزایایی است که برای این نوع محصول در نظر گرفته‌ شده است. دوربین اصلی گوشی اولترا اس 24 کره‌ای دویست مگا پیکسلی بوده و سنسور آن 1/1.33 اینچی می‌باشد. عدسی این دوربین واید بوده و لرزش گیری که برای آن طراحی کرده‌اند، باعث می‌شود تا بهترین تصاویر گرفته شود. همچنین این گوشی دارای دوربین فوق عریض نیز است. این دوربین پنجاه مگا پیکسلی بوده و دارای دوربین تله فوتو و سلفی نیز می‌باشد. جالب اینکه هوش مصنوعی که در این محصول به کار رفته است، کمک می‌کند تا اطلاعات و تصاویر باکیفیت و سرعتی بالایی پردازش شوند.

خرید اقساطي گوشي s24 ultra با کدام وب‌سایت فروشگاهی امکان‌پذیر است؟

خرید قسطي گوشي s24 ultra را می‌توانید با فروشگاه آنلاین قسطی کلاب تجربه کنید. این وب‌سایت فروشگاهی در فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعال بوده و می‌تواند تجربه خرید اقساطی انواع گوشی‌های به‌روز و مطرح دنیا را برای شما رقم بزند. قسطی کلاب با طرح‌های متنوع و انعطاف‌پذیری که دارد رویای شما را برای رسیدن به بهترین گوشی‌های دنیا محقق می‌سازد. شما می‌توانید با توجه به طرح‌هایی که در این سامانه فروشگاهی وجود دارد، مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. با پرداخت تنها یک‌سوم از قیمت گوشی، می‌توانید آن را به‌صورت بسته‌بندی ایمن و با ضمانت اصل بودن کالا در درب منزل خود دریافت نمایید. مابقی وجه نیز به‌صورت سه فقره چک صیادی با قسطی کلاب قابل تسویه می‌باشد.
ناگفته نماند، انواع گوشی‌های سامسونگ به صورت ارزان‌ترین، محبوب‌ترین، گران‌ترین و جدیدترین مدل‌ها طبقه‌بندی شده‌اند. کافی است با وارد شدن به این صفحه، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و توضیحات آن را مطالعه فرمایید. برای آشنایی با شرایط خرید اقساطي گوشي s24 ultra و همچنین خرید نقدی محصولات مختلف، کارشناسان قسطی کلاب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

منابع

https://www.ghesticlub.com/blog/Installment-purchase-s24-ultra-phone-with-check/
https://ghestionline.com/product/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AF%D9%84-galaxy-s24-ultra-%D8%AF%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اپل واچ اولترا به صورت اقساطی

خرید اپل واچ اولترا به صورت اقساطی
اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت را با شرایط مناسب به خود هدیه دهید، پیشنهاد ما به شما خرید اپل واچ اولترا به صورت اقساطی از طریق سایت قسطی کلاب...

لپ تاپ از دم قسط

لپ تاپ از دم قسط
در عصر حاضر همه مردم برای انجام کارهای خود از وسایل دیجیتالی نظیر لپ تا و گوشی هوشمند استفاده می کنند. این وسایل به نوعی توانسته اند...