خرید قسطی گوشی می 11

تاریخ انتشار:
1403/6/29 14:32:49

برند شیائومی یکی از موفق‌ترین برندها در حوزه تولید تلفن همراه می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی می 11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی می 11


گوشی می 11 شیائومی چه ویژگی هایی دارد؟ 

امروزه صحبت‌های زیادی در خصوص برند شیائومی وجود دارد. برخی این برند را بسیار با کیفیت‌تر و بهتر از سایر برندهای موجود در بازار می‌دانند. برند شیائومی گوشی‌های با کیفیت زیادی را تولید و روانه بازار نموده است به طوری که این گوشی‌ها درحال رقابت با سایر برندهای قدرتمند جهان هستند. یکی از جدیدترین تولیدات این برند گوشی می 11 شیائومی است. این گوشی همانند سایر گوشی‌های شیائومی ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد. برای اطلاع از ویژگی‌ها این گوشی و همچنین خرید قسطی گوشی می 11 در ادامه با ما همراه باشید.

همانگونه که در قسمت قبل گفته شد برند شیائومی یکی از بهترین برندها در زمینه موبایل و کالای دیجیتال است. این برند مدل‌های زیادی از گوشی را تولید و روانه بازار نموده است. برند شیائومی در هر بازه قیمتی گوشی‌های با کیفیت و با کارایی بالا را تولید نموده است. به طوری که شما با خرید گوشی‌های شیائومی پول کمتری نسبت به سایر برندها پرداخته‌اید و از امکانات بیشتری نیز بهره‌مند شده‌اید.

یکی از این گوشی‌ها؛ گوشی می 11 شیائومی است. گوشی می 11 در تاریخ 1 ژانویه 2021 به بازار عرضه شده است. در همین مدت طرفداران زیادی داشته است و افراد زیادی به سراغ خرید قسطی گوشی می 11 رفته‌اند. برخی از ویژگی‌های این گوشی به شرح زیر می‌باشد:

•گوشی می 11 دارای نمایشگر AMOLED است و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارد.

•صفحه نمایش با کیفیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی می 11 است. ابعاد صفحه نمایش 6.81 اینچ و رزولوشن آن معادل 1440 در 3200 پیکسل می‌باشد. به همین علت خرید قسطی گوشی می 11 به عاشقان ویدیو توصیه می‌شود.

•از لحاظ جنس و سایز بدنه این گوشی در دو مدل چرمی و شیشه‌ای تولید شده است. ابعاد مدل شیشه‌ای معادل 8.1 در 74.6 در 164.3 میلی متر و وزن آن معادل 196 گرم است. همچنین ابعاد مدل چرمی  8.6 در 74.6 در 164.3 میلی متر و وزن آن 194 گرم است.

• از لحاظ طراحی و شکل ظاهری نیز این گوشی یکی از زیباترین گوشی‌های شیائومی است و بسیار نازک و خوش دست می‌باشد.

•سیستم عامل این گوشی اندروید 11 و MIUI 12.5 است.

•پردازنده مرکزی این گوشی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آن Aderno 660 است.

•یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی حافظه داخلی و رم با ظرفیت بالا است. این گوشی در مدل‌های حافظه 128 و رم 8 گیگابایت، حافظه 256 و رم 8 گیگابایت و حافظه 256 و رم 12 گیگابایت تولید شده است. در صورتی که به دنبال گوشی با کیفیت با حافظه بالا هستید به سراغ خرید قسطی گوشی می 11 بروید.

•دوربین با کیفیت نیز از ویژگی‌هایی است که طرفداران گوشی می 11 را زیاد کرده است. این گوشی دارای سه لنز دوربین مجزا است که کیفیت‌های آنها به ترتیب معادل 108 مگاپیکسل، 13 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل می‌باشد و دوربین اصلی و 108 مگاپیکسلی آن دارای فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال می‌باشد. 

لازم به ذکر است این گوشی دارای فلش LED دوگانه نیز می‌باشد. در ارتباط با دوربین سلفی آن نیز می‌بایست گفت که کیفیتی معادل 20 مگاپیکسل دارد. به طور کلی در صورتی که علاقه مند به عکاسی باشید خرید قسطی گوشی می 11 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

•گوشی می 11 دارای باتری غیر قابل تعویض 4600 میلی آمپری می‌باشد و قابلیت شارژ سریع 55 واتی نیز در این گوشی وجود دارد به طوری که در مدت زمان 45 دقیقه این گوشی 100 درصد شارژ خواهد شد.

•پشتیبانی از شبکه 5G نیز یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی است. در صورتی که به دنبال یک گوشی پرسرعت هستید ما به شما خرید قسطی گوشی می 11 را پیشنهاد می کنیم.

خرید قسطی گوشی می 11 از قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب دارای مدل‌های زیادی از گوشی، لوازم خانگی و کالای دیجیتال می‌باشد. برای خرید نقدی هر یک از این کالا‌ها می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. همچنین فروشگاه قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی موبایل نیز می‌نماید. در این فروشگاه فروش قسطی گوشی شیائومی و سایر برندها انجام می‌شود و آن دسته افرادی که تمایل به خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی داشته باشند؛ می‌توانند در این قسمت کلیک نمایند تا از شرایط خرید اقساطی مطلع شوند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایفون 13 پرو

خرید اقساطی ایفون 13 پرو
یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا بدون شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ
گوشی پرفروش و زیبای گلکسی m23 یکی از بهترین‌های سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...