خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/8/1 13:19:00

آیا به دنبال خرید یک یخچال و فریزر مناسب برای منزل خود هستید؟ پس بهتر است خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا از قسطی کلاب را در اولویت خریدهای خود قرار دهید. از بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی این محصول را به راحتی خریداری نمایید.خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا

خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا

با خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا یکی از شایسته‌‌ترین لوازم خانگی را صاحب می‌شوید.و تحت شرایطی بسیار آسان‌تر خرید خود را به انجام می‌رسانید. یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا به عنوان یک برند سرشناس ایرانی تمامی امتیازهای لازم برای یک وسیله ایده‌آل را در خود دارد. این یخچال هم به لحاظ کیفی و هم از نظر زیبایی و جذابیت یکی از بهترین لوازم خانگی است. به طوری که قطعا شما نیز با خرید آن احساس رضایت خواهید کرد.

خصوصیات ساختاری یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا یکی از شناخته‌شده‌ترین لوازم خانگی ساخت ایران است که از هر نظر با کالاهای مشابه خارجی در رقابت می‌باشد. این وسیله گرچه مدل‌های متنوعی را شامل می‌شود که هر کدام مشخصه‌های ساختاری منحصر به فرد خود را دارند؛.اما تمام مدل‌ها در برخی خصوصیات و مزایا مشابه هستند. از جمله اینکه این وسیله ترکیبی از یخچال و فریزر با گنجایش بالا می‌باشد. به طوری که بسته به مدل یخچال و فریزر هیمالیا، دارای ۳ تا ۵ طبقه در قسمت یخچال،.۳ تا ۵ طبقه در قسمت درب یخچال.و ۵ تا ۸ کشو در قسمت فریزر است. همچنین، پهنا، عمق و ارتفاع استاندارد دارد.و یخچال فریزرهای ۲۷، ۳۲، ۳۴، ۳۶ فوت و… برخی از گنجایش‌های متنوع این وسیله می‌باشند.
عدم تشکیل برفک نیز امتیاز مثبت دیگر این وسیله به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی و سیستم برودت نوفراست می‌باشد.که نیاز به تمیز کاری آن را به حداقل رسانده و فضای یخچال هیچگاه با برفک اشغال نخواهد شد. این خصوصیت حتی در سردتر نگه داشتن مواد داخل یخچال و کارکرد بهتر وسیله تاثیر مثبت دارد. از طرفی، در صورت قطع برق برای مدت‌های طولانی، با مشکلات ناشی از ذوب شدن برفک روبرو نخواهید بود. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا به قسطی کلاب رجوع کنید.
از جمله امکانات جانبی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا می‌توان به صفحه نمایشگر ال‌ای‌دی،.سیستم روشنایی ال‌ای‌دی، آبسردکن، قابلیت اتصال شیر آب، فیلتر تصفیه آب،.سیستم کنترل هوشمند جهت عیب‌یابی وسیله، آلارم هوشمند برای هشدار دادن به وقت باز ماندن درب یخچال، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، لاستیک ضد باکتری،.عملکرد هوشمند وسیله و کمپرسورهای ویژه برای آب و هواهای گرمسیری اشاره کرد.

دیگر مشخصه‌ها

از مشخصه‌های مهم دیگر یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا این است که از بدنه مستحکم و ضد خراش برخوردار است. به طوری‌که ضمن زیبایی و جلای کافی، نسبت به هرگونه تهدید فیزیکی اعم از خط و خش و رنگ رفتگی مقاوم و سرسخت است. از نظر رنگ‌بندی نیز در دو رنگ محبوب نقره‌ای و سفید تولید می‌شود و با دیگر لوازم خانگی قابل ست کردن است. یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا از نظر میزان مصرف انرژی نیز گزینه‌ای مناسب می‌باشد و سطح مصرف انرژی آن B است.

خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا از سایت قسطی کلاب

گرچه یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم خانگی ایرانی به طرق مختلفی قابل تهیه است؛ اما خرید آن به صورت نقدی همیشه امکان‌پذیر نیست و خرید قسطی آن گزینه مطلوب‌تری برای بیشتر خریداران است. به خصوص در زمان خرید جهیزیه و تهیه چندین نوع وسیله، به دلیل شرایط اقتصادی فقط با خرید قسطی می‌توان چند وسیله را همزمان تهیه کرد. به این منظور، فروش اقساطی این وسیله و دیگر لوازم زندگی اعم از لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و غیره.در سایت قسطی کلاب انجام می‌شود و خریداران در سراسر کشور بدون هیچ‌گونه محدودیت می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. در این مجموعه مشتریان به انتخاب خود می‌توانند بر اساس یکی از ۵ طرح خرید قسطی موجود در سایت، اقدام به خرید لوازم مورد نیاز خود کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در اين‌باره به سایت قسطی لوازم خانگی کلاب مراجعه کنید.
https://www.digikala.com/search/category-refrigerator-freezer/himalia

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما سفته ای

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما با چک یا سفته الکترونیکی به بخش ماشین لباسشویی پاکشوما در دسته بندی...

فروش ماشین لباسشویی بوش اقساطی

فروش ماشین لباسشویی بوش اقساطی
کیفیت و مرغوبیت محصولات تولیدی کمپانی بوش، از دیرباز میان مصرف کنندگان و خریداران زبانزد عام و خاص بوده است. بر همین اساس، فروش ماشین لباسشویی...