خرید قسطی آیفون14

تاریخ انتشار:
1403/4/11 15:45:30

گوشی آیفون 14 محصولی بی نظیر با کاربردها و ویژگی‌های عالی است. مراجعه به سایت قسطی کلاب راهی مناسب برای خرید قسطی آیفون14 است. شما می‌توانید بعد از ورود به سایت قسطی کلاب، وارد دسته بندی کالای دیجیتال شده و از بخش موبایل اقدام به خرید نمایید.

خرید قسطی آیفون14


گوشی آیفون 14، بهترین برند گوشی

به طور کلی می‌توان گفت که خرید کالای دیجیتال نیاز به دقت زیادی دارد. گوشی آیفون 14 دارای چندین نسخه از جمله پرو، پرومکس، پلاس و نسخه معمولی می‌باشد. در سال 2022 شرکت اپل تصمیم گرفت تا مدل مینی را از خط تولید خود حذف کند و این گوشی را در 4 نسخه عرضه کرد. این تصمیم به خاطر آن بود که مشتریان تمایلی به خرید مدل مینی این گوشی نداشتند و بیشتر سایز بزرگ آن مورد پسند مشتریان بود.
با توجه به ویژگی‌های بی نظیری که در این گوشی وجود دارد کاربران به خرید قسطی آیفون 14 بسیار ترغیب می‌شوند. در نسخه‌های معمولی و پرو گوشی‌ آیفون 14 از صفحه نمایش 6.1 اینچ استفاده شده و برای نسخه‌های پلاس و پرومکس، صفحه نمایش 6.7 اینچ را به کار برده‌اند. به این نکته توجه کنید که در این گوشی بی‌نظیر چیپست A15 بیونیک 5 نانومتر را برای نسخه‌های معمولی و پلاس در نظر گرفته‌اند. خرید قسطی آیفون14 از طریق سایت قسطی کلاب امکان پذیر است.
برای نسخه‌های پرو و پرومکس از A16 بیونیک 4 نانومتر استفاده کرده‌اند. در هنگام خرید آیفون 14 باید سعی کنید به تمام ویژگی‌های این وسیله توجه کنید. یکی از مزایای خرید این محصول، دارا بودن دوربین‌های حرفه‌ای در این گوشی است. این دوربین‌ها 48 مگاپیکسلی بوده و می‌توانند برای ضبط فیلم‌های سینمایی و ثبت عکس بسیار فوق‌العاده عمل کنند. قیمت این گوشی نیز با توجه به حافظه‌ آن، که در نسخه‌های مختلف متفاوت است تعیین می‌شود.

کیفیت و امکانات گوشی آیفون 14

همان‌طور که بیان شد گوشی آیفون 14 که محصول شرکت اپل می‌باشد در سال 2022 به بازار عرضه شده است. امکانات بسیار خوبی در گوشی آیفون 14 وجود دارد که باعث محبوبیت آن شده. شما می‌توانید با خرید این محصول از امکانات بی‌نظیر آن برخوردار شوید. مدل و میزان حافظه این گوشی‌ها تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن‌ها دارد.
بدنه این گوشی بسیار محکم بوده و برای پشت و جلوی آن از گوریلا گلس و برای فریم‌هایش از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم استفاده شده است. به این نکته توجه داشته باشید که نسخه‌های معمولی و پلاس این وسیله از حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگ برخوردار هستند. برای نسخه‌های پرو و پرومکس گوشی آیفون 14 از حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگ و 1 ترابایت که از نوع NVMe می‌باشند استفاده شده است.
در هنگام خرید اقساطی آیفون14 به این نکته توجه کنید که گوشی 14 پرو مکس آیفون با حافظه 512 گیگابایت بالاترین قیمت را دارد و ممکن است میزان حافظه برای مشتریان در اولویت قرار داشته باشد. کیفیت بالای بدنه، نمایشگر واضح، خوش دست بودن، پردازنده گرافیکی 5 و 6 هسته‌ای و داشتن دوربین حرفه‌ای از ویژگی‌های بارز گوشی آیفون 14 است. در نظر داشته باشید که در تولید این گوشی از قدرتمند‎‌ترین تراشه A16 Bionic 4nm استفاده کرده‌اند.

روش خرید قسطی آیفون14

خرید اقساطی آیفون14 با قیمت مناسب به سبب امکانات خاصی که در ساخت آن به کار رفته است بسیار مقرون به‌صرفه می‌باشد. فروش اقساطی این گوشی بسیار رایج شده است.کسانی که توانایی خرید نقدی این دستگاه را ندارند می‌توانند از طریق خرید اقساطی صاحب گوشی فوق‌العاده‌ای شوند. سایت قسطی کلاب امکان خرید بهترین و با‌کیفیت‌ترین اجناس را به‌صورت قسطی فراهم کرده است. برای خرید این گوشی در سایت نام‌برده، به بخش موبایل آیفون مراجعه کنید.
در هر صورت نگران قیمت گوشی آیفون نباشید؛ زیرا در صورتی که توان مالی بالایی ندارید می‌توانید از طریق خرید قسطی اقدام کرده و صاحب گوشی با‌کیفیتی شوید. شما باید ابتدا در سایت قسطی کلاب ثبت نام کرده. پس از ثبت نام شما باید درخواست خود را برای خرید قسطی آیفون14 در سایت قسطی کلاب و در بخش خرید اقساطی ثبت کنید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می‌توانید با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید.
برای خرید اقساطی آیفون14 باید مدارک شما توسط کارشناسان حقوقی سایت قسطی کلاب مورد تایید قرار گیرد. جهت خرید قسطی این گوشی باید از چک و سفته استفاده کنید. پس از خرید این محصول شما می‌توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌مند شوید. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این محصول شده امکان خرید قسطی آن است. به دلیل اینکه سایت قسطی کلاب اجناس اصل را به مشتریان خود عرضه می‌کند می‌توانید با خیالی راحت از آن خرید کنید.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی A32

خرید قسطی A32
گوشی‌های برند سامسونگ محبوبیت ویژه‌ای در بین همگان دارند. برای خرید قسطی A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...