خرید اقساطی گوشی poco x3

تاریخ انتشار:
1403/6/29 15:01:11

سری پوکو یکی از موفق‌ترین گروه‌های تولید شده توسط برند شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی poco x3


خرید قسطی گوشی poco x3 به چه صورت است؟

آیا می‌خواهید بدانید که شرایط خرید اقساطی گوشی poco x3 چگونه است؟ آیا می‌خواهید این گوشی زیبا و شیک را با قیمت مناسبی خریداری کنید؟ معتبرترین و بهترین سایت برای خرید اقساطی این گوشی پرفروش کدام است؟ جهت پاسخ به این سوالات ما را تا پایان این مطلب مفید همراهی کنید.
بهتر است بدانید که شرکت شیائومی یکی از باکیفیت‌ترین و در عین حال زیباترین گوشی‌های هوشمند خود را به نام poco x3 تولید و عرضه ی بازار کرده است. همانطور که می‌دانید خرید گوشی در این شرایط اقتصادی کار سختی است. تقریبا این کالا قیمت مشخصی هم ندارند و اکثر افراد توان پرداخت یکباره هزینه آن را ندارند. زیرا هزینه گوشی‌ها روز به روز رو به افزایش است. پس بهترین و مناسب‌ترین راه حل برای شما عزیزان خرید اقساطی گوشی شیائومی است. 

مشخصات گوشی poco x3

در متن زیر قصد داریم به برخی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی پرفروش بپردازیم:

• طراحی گوشی poco x3: ابعاد این مدل گوشی حدودا 9.4×76.8×165.3 میلی متر است و دارای وزنی معادل 215 گرم است. پنل جلویی poco x3 از جنس شیشه است ولی قاب پشتی آن از جنس پلاستیک می‌باشد. همچنین به وسیله گوریلا گلس 5 پشتیبانی می‌شود. خلاصه اگر قصد خرید قسطی گوشی poco x3 را دارید این گوشی از طراحی و کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد.

• صفحه نمایش: از دیگر مشخصات این گوشی، صفحه نمایش آن است. دارای نمایشگر 6.67 اینچی می‌باشد و فناوری صفحه نمایش آن از نوع IPS LCD است همچنین دارای رزولوشن 2400*1080 پیکسلی است که درجه نمایشگران FULL HD را کسب نموده است.

گوشی poco x3 مجهز به پردازنده  اسنپدراگون 732G است و از معماری 8 هسته‌ای با بهترین کارایی بهره می‌برد.

• باتری: یکی دیگر از مشخصات این گوشی هوشمند، باتری آن است. که دارای باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپر است که همین ظرفیت سبب شده تا در بین گوشی‌های هوشمند به یکی از بهترین باتری مبدل شود. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

• از دیگر مشخصات ویژه ی گوشی poco x3 که می‌توان به آن اشاره نمود، دوربین آن است. Poco x3 دارای 4 ماژول دوربین است. دوربین اصلی آن با رزولوشن 64 مگاپیکسل است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارد که سبب نقاط قوت آن شده است. همچنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد که عکس‌ها را با بهترین کیفیت ثبت می‌کند. در کل این گوشی هوشمند در سطح قابل قبولی قرار گرفته است.

• در نهایت طراحی زیبا، باتری 5160 میلی آمپر، صفحه نمایش فوق العاده، پردازنده 8 هسته‌ای در این گوشی زیبا و پرطرفدار موجب شده تا افراد فراوانی قصد خرید اقساطی این گوشی را داشته باشند.

فروش قسطی موبایل از قسطی کلاب چگونه است؟

اگر شما عزیزان قصد خرید اقساطی گوشی poco x3 را دارید هم اکنون به معتبرترین سایت قسطی کلاب که می‌توانید انواع کالای دیجیتال را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید، مراجعه نمایید.

شرایط فروش قسطی موبایل در سایت قسطی کلاب برای افرادی که توانایی پرداخت یکباره این محصول را ندارند به این صورت می‌باشد که با داشتن دسته چک بدون اینکه به ضامن نیاز داشته باشند، ولی باید به عنوان پیش پرداخت یک چهارم مبلغ را پرداخت کنند و مبلغ باقیمانده را با سود کم بین 4 تا 14 قسط توسط چک پرداخت کنند با این فروش فوق العاده قسطی کلاب می‌توانید صاحب این گوشی هوشمند شوید و از کارایی آن لذت ببرید پس برای خرید قسطی گوشی poco x3 به سایت ما به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی poco f3

خرید قسطی poco f3
سری پوکو یکی از موفق‌ترین سری‌های محصولات شیائومی است. برای خرید قسطی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی A42

خرید قسطی گوشی A42
گوشی جذاب و پرفروش a42 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی A42 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...