خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم چکی

تاریخ انتشار:
1403/6/29 23:02:02

اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم چکی دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم چکی



کنسول بازی ps5 اسلیم

در صنعت بازی سرگرمی این کنسول یکی از جدیدترین و محبوبترین محصولات شرکت سونی می‌باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. با خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم می‌توانید از قدرت شگفت‌انگیز این دستگاه استفاده کنید. حالت اسلیم مانند نسل قبل محصولات شرکت سونی بعد از نسل اولیه یعنی حالت فت به بازار عرضه شده است. این دو مدل بیشتر از لحاظ ظاهری با هم تفاوت دارند و از لحاظ فنی تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت. در ادامه به مشخصات فنی این حصول اشاره خواهیم کرد.

بررسی تخصصی کنسول بازی ps5 اسلیم

با خرید اقساطی کنسول بازی ps5 اسلیم می‌توانید از موارد زیر بهره‌مند شوید: طراحی ظاهری تین دستگاه دچار تغییر شده است به طوری که ابعاد به 80 × 216 × 358 میلی‌متر و وزن به 2.6 گرم تقلیل یافته است. کنسول بازی ps5 اسلیم تا به امروز تنها با رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

طراحی جدید

خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم باعث خواهد شد تا از سیستم سخت‌افزاری مشابه با مدل فت یعنی پردازنده اصلی از نوع پردازنده 8 هسته‌ا‌ی ذن 2 با فرکانس پردازشی 3.5 گیگاهرتز با فرکانس متغیر برخوردار شوید. تراشه گرافیکی این دستگاه همانند مدل قبلی از نوع فرکانس پردازشی 2.23 گیگاهرتز و با تکنولوژی واحد محاسباتی و معماری RDNA2 است. توان پردازشی این دستگاه برابر 10.28 ترافلاپس می‌باشد.

در بخش حافظه کنسول بازی ps5 اسلیم از یک هارد 1 ترابایت از نوع SSD سفارشی‌سازی‌شده نسل جدید استفاده می‌کند. رم این دستگاه از نوع 16 گیگابایت GDDR6 می‌باشد. این رم با هماهنگی که با سایر اجرا دارد سرعت و قدرت بالایی را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

برای خرید اقساطی کنسول بازی ps5 اسلیم همانند مدل قبلی دو انتخاب دارید مدل استاندارد یعنی با درایو نوری و مدل دیجیتال که فاقد درایو نوری است.
در بخش فناوری‌های ارتباطی این کنسول شامل: شبکه وای‌‌فای، بلوتوث، قابلیت استفاده از شبکه به صورت سیمی، قابلیت استفاده از HDMI و دو اسلات یو اس پی کی از نوع A و دیگری از نوع C می‌باشد. این کنسول دارای قابلیت ارائه خروجی تصویر با کیفیت 8K برای شما خواهد بود. البته این مورد نیاز به مانیتور و تلویزیون با این کیفیت نیز دارد.

قدرت بالا

از دیگر امکانات این کنسول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد با خرید قسطی کنسول بازی ps5 اسلیم می‌توانید از یک صدای سه‌بعدی با استفاده فناوری Tempest بهره‌مند شوید.

از دیگر فناوری‌های منحصربفرد این کنسول می‌توان به پشتیبانی از ری‌تریسینگ، سرعت 5.5 گیگابایت بر ثانیه سرعت خواندن SSD و - پشتیبانی از فناوری VRR اشاره کرد. در جعبه گشایی کنسول بازی ps5 اسلیم بایستی موارد زیر وجود داشته باشد: یک دسته دوال سنس، کابل فابریک HDMI، کابل برق و پایه افقی. این محصول با توجه به بازی‌های انحصاری که ارائه کرده است در حال حاضر پرفروش‌ترین کنسول موجود در بازار می‌باشد.

بهترین مرکز برای خرید اقساطی کنسول بازی ps5 اسلیم کجا می‌باشد؟

برای خرید اقساطی این کنسول و دیگر کنسول‌های روز جهان می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. این مجموعه با قرار دادن شرایط فروش قسطی در کنار خرید نقدی شرایط را برای خرید همه افراد جامعه فراهم کرده است. با مقایسه قیمت کنسول بازی و سایر محصولات موجود در این فروشگاه آنلاین متوجه خواهید شد که این مجموعه علاوه بر شرایط ایده‌آل قیمت مناسب نیز دارد. طیف گسترده‌ای از محصولات مورد نیاز خانواده‌ها در دسته‌بندی‌های لوازم خانگی، لوازم‌دیجیتال، محصولات بهداشتی و آرایشی و حتی خودرو در این فروشگاه وجود دارد. از تمام ایران می‌توانید به صورت آنلاین از این مجموعه خرید نمایید. تمامی زیر‌ساخت‌های لازم برای انجام تجارت آنلاین در این فروشگاه موجود می‌باشد. شما با توجه به موارد ذکر شده با اطمینان خاطر می‌توانید از این فروشگاه خرید نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اسکوتر برقی اقساطی

اسکوتر برقی اقساطی
ارائه اسکوتر برقی اقساطی، از جمله خدمات فروش اقساطی قسطی کلاب در زمینه تفریح و سرگرمی به شمار می رود. به علت طیف وسیع قیمت های این ...

فروش قسطی دوربین کانن

فروش قسطی دوربین کانن
اگر علاقه مند به عکاسی حرفه ای و ثبت عکس هایی طبیعی و با کیفیت هستید حتما با برند کانن آشنایی دارید. برای مشاهده جدید ترین مدل دوربین های کانن...