خرید قسطی به کمک وام بانک مهر ایران

تاریخ انتشار:
1403/6/29 20:45:10

خرید قسطی به کمک وام بانک مهر ایران امکانی است که از سمت قسطی کلاب برای شما عزیزان فراهم شده است. تنها کافیست بعد از ورود به سایت قسطی کلاب محصول مد نظر خود را انتخاب و از طریق طرح اول اقدام نمایید.

خرید قسطی به کمک وام بانک مهر ایران

کاهش قابل توجه قدرت خرید مردم برای خرید وسایل مورد نیاز خویش

این روز‌ها با توجه به قیمت‌های سرسام‌آور انواع کالا‌ها و وسایل مورد نیاز مردم و دستمزد و حقوق‌های پایین، بسیاری از مردم به دنبال راهکار‌هایی از جمله: خرید قسطی به کمک وام بانک مهر ایران هستند. بانک مهر ایران چنین بستری را برای هر یک از مشتریان خویش فراهم نموده است تا بتوانند از مزیت وام این بانک برای خرید اقساطی استفاده کنند. بدین ترتیب دیگر نگرانی و دغدغه‌ای در این راستا وجود نخواهد داشت. برخی وسایل از جمله: دستگاه‌های برقی قیمت بالایی دارند و امکان نقدی بودن خرید این وسایل سخت است. در صورتی که این وسایل یا سایر کالا‌ها و وسایل دیگر بنا به هر دلیلی خراب و فرسوده گردند و تعمیر آن‌ها هم امکان پذیر نباشد؛ نیاز به خرید مجدد آن‌هاست. با توجه به کاهش قابل توجه قدرت خرید مردم، چنین امری برای همه مردم به سادگی امکان‌پذیر نیست. اگر شما هم در این دسته از مردم هستید؛ با ما تا پایان همراه باشید.

وام بانک مهر ایران کمک حال مردم برای خرید

خرید اقساطی به کمک وام بانک مهر ایران، گامی بسیار موثر و مفید برای کسانی است که می خواهند قسطی کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری نمایند. بانک مهر ایران با اعطای تسهیلات مالی خویش به مردم، امکان خرید قسطی را فراهم کرده است. بدین ترتیب می توانید با فراهم کردن شرایط لازم برای دریافت وام این بانک، انواع لوازم خانگی، دکوراسیون داخلی منزل، وسایل آرایشی و بهداشتی، انواع ظرف و ظروف، کالا‌های دیجیتال، وسایل ریز و درشت آشپزخانه، وسایل برقی و... را خریداری کنید. برای اینکه از امکان خرید قسطی به کمک وام بانک مهر ایران بهره‌مند شوید؛ می‌بایست نسبت به دریافت کالا کارت مهر ایران اقدام کنید. شما برای دریافت وام قرض‌الحسنه خرید کالا در این بانک نیازی به سپرده‌گذاری قبلی هم ندارید. برای دریافت این کارت، تنها می‌بایست وارد سایت رسمی بانک مهر ایران شوید و مراحل ثبت‌نام خود را طی نمایید.

خرید اقساطی انواع کالا‌های گران‌قیمت با شرایط ویژه

بهترین راهکار برای خرید کالا‌های گران‌قیمت، خرید اقساطی به کمک وام بانک مهر ایران است. با توجه به گران بودن قیمت برخی اجناس، بهتر است نسبت به خرید قسطی اقدام کنید. برای این منظور می‌بایست ابتدا برای وام بانک مهر ایران ثبت‌نام کنید و سپس با فراهم نمودن شرایط لازم، بهترین مرکز را برای خرید قسطی انتخاب نمایید. با توجه به سود تسهیلات فقط 4 درصدی، باز‌پرداخت تا 18 ماهه بدون نیاز به پیش‌پرداخت، افراد زیادی ترغیب به استفاده از این طرح شده‌اند. برای استفاده از این طرح، می‌توانید ابتدا کالای مورد نظر خود را در سایت قسطی کلاب انتخاب نمایید. قسطی کلاب، معتبرترین مرکز فروش قسطی است که در آن می‌توانید انواع وسایل ریز و درشت را قسطی خریداری کنید. پس از آن بایستی اعتبار‌سنجی شوید. سپس با نصب همراه بانک مهر ایران و ارسال مدارک، نتیجه از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود. پس از آن بایستی مدارک ضمانتی را به شعبه بانک تحویل دهید تا در نهایت شرایط خرید تسهیل گردد.

شرایط خرید قسطی به کمک وام بانک مهر ایران در سایت قسطی کلاب

تمامی افراد از جمله: کارمندان، بازنشستگان و صاحبان مشاغل آزاد، می‌توانند از امکان خرید اقساطی به کمک وام بانک مهر ایران در این طرح‌ها استفاده کنند:
•طرح اول تا 75 میلیون با باز‌پرداخت 12 و 18 ماهه که نیاز به یک فقره چک صیادی بنفش دارد و نباید وام فعالی هم در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران داشته باشید.
•طرح دوم تا 200 میلیون که تا 100 میلیون نیاز به یک فقره چک ضمانت و تا 200 میلیون نیاز به یک فقره چک ضمانت با یک ضامن دارد. البته این طرح موقتا غیر‌فعال است. اقساط آن، 36 ماهه است و نیاز به پرداخت 16 درصد پیش‌پرداخت و یک سری مدارک هویتی و شغلی دارد.
•طرح سوم تا 30 میلیون با امکان افزایش تا 50 میلیون که بدون کمترین میزان مدارک تا سقف حداکثر 12 ماهه می‌توانید از این طرح استفاده کنید.
•طرح چهارم تا سقف 50 میلیون با کمترین میزان مدارک تا سقف حداکثر 12 ماه سقف اقساط که نیاز به یک فقره چک صیادی دارد. پیش‌پرداخت آن هم 10 درصد هنگام ثبت‌نام و 10 درصد هنگام تحویل کالاست.
شما می‌توانید هر یک از طرح‌های فوق را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت
خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت در کجا ممکن می باشد؟ آیا در این بازار پر تلاطم اقتصادی....

خرید قسطی لوازم خانگی و دیجیتال

خرید قسطی لوازم خانگی و دیجیتال
در زندگی پیچیده امروز شرکت ها و برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید کالاهای متنوع فعالیت می کنند در زمان های گذشته اقلام و کالاهای محدودی ...