خرید قسطی گوشی z flip 4

تاریخ انتشار:
1403/7/13 13:44:54

برای خرید قسطی گوشی z flip 4 با شرایطی باورنکردنی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی z flip 4


گوشی z flip 4

اگر شما هم قصد خرید قسطی گوشی z flip 4 را دارید، حتما دنبال آشنایی با مشخصات این گوشی جدید سامسونگ هستید. سامسونگ را می‌توان جز شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند دانست. در واقع سامسونگ همواره دنبال ارائه نوآوری‌های مختلف برای کاربران خود است. گوشی z flip 4 را می‌توان گامی در این راستا دانست. با گوشی z flip 4 می‌توان یک تجربه نو را در استفاده از گوشی‌های هوشمند تجربه کرد. در ادامه با معرفی گوشی z flip 4 همراه ما باشید. 

معرفی گوشی z flip 4

گوشی z flip 4 یک گوشی هوشمند تاشو است که توسط سامسونگ طراحی و عرضه شده است. در این گوشی از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. پردازنده به کار رفته در این گوشی از نوع Snapdragon 8+ GEN 1 است و حافظه ذخیره سازی گوشی 512 گیگابایت است. می‌توان گفت که با این پردازنده که در گوشی Z flip 4 به کار رفته است، تقریبا مشکلی در اجرای بازی‌های سنگین موبایلی نخواهید داشت و می‌توانید از بازی کردن با گوشی خود لذت ببرید. صفحه نمایش گوشی یک صفحه نمایش تاشو است که تجربه‌ای کاملا جدید را در اختیار شما خواهد گذاشت. باتری مورد استفاده در گوشی z flip 4 یک باتری 3700 میلی آمپری است.

این گوشی در انواع رنگ بندی‌های مختلف عرضه می‌شود. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به طلایی، بنفش، مشکی، آبی و رنگ‌های دیگر اشاره کرد. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی گوشی z flip 4 را دارید می‌توان گفت که با یک گوشی بسیار خلاقانه و جذاب رو به رو خواهید شد که مشخصات فنی بسیار خوبی دارد.

آیا خرید گوشی z flip 4 انتخاب درستی است؟

خرید قسطی گوشی z flip 4 برای کسانی که دنبال یک گوشی منحصر به فرد هستند قطعا توصیه می‌شود. صفحه نمایش تاشو گوشی یکی از بخش‌های بسیار جذاب آن است. استفاده از این صفحه نمایش تجربه‌ای را به شما ارائه می‌کند که قطعا تا به حال آن را در گوشی‌های هوشمند دیگری تجربه نکرده‌اید. دوربین سلفی و دوربین اولتراواید z flip 4 همان دوربینی است که در نسخه قبل این گوشی یعنی Z flip 3 وجود داشت. اما دوربین اصلی گوشی نسبت به نسخه قبلی ارتقا یافته است و می‌تواند عکس‌های با کیفیت تری را به شما ارائه کند. با این وجود این ارتقا را نمی‌توان نسبت به نسخه قبلی این گوشی، ارتقا چشمگیری دانست. 

بررسی گوشی Z flip 4

باتری گوشی z flip 4 را می‌توان یک باتری مناسب دانست که می‌تواند با یک بار شارژ، یک روز کامل گوشی را روشن نگه دارد. در پایان باید گفت خرید اقساطی گوشی z flip 4 را می‌توان یک انتخاب جذاب به شمار آورد. این گوشی ویژگی‌های بسیار جذابی دارد که قطعا شما را راضی خواهد کرد. هر چند که شاید نقطه ضعف این گوشی را بتوان در بخش دوربین و باتری دانست که نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقا چندانی نیافته است. 

خرید قسطی گوشی z flip 4 از وب سایت قسطی کلاب

اگر شما هم دنبال خرید اقساطی کالای دیجیتال بوده باشید حتما نام وب سایت قسطی کلاب را شنیده‌اید. قسطی کلاب که در زمینه فروش قسطی و نقدی کالاهای دیجیتال فعالیت می‌کند، می‌تواند یک انتخاب درست برای خرید اقساطی گوشی z flip 4 به شمار رود. بنابراین اگر شما هم دنبال خرید این گوشی جذاب و منحصر به فرد هستید و می‌خواهید از یک گوشی خاص استفاده کنید، می‌توانید از وب سایت قسطی کلاب برای خرید این گوشی استفاده کنید. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی

خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی
گجت‌های پوشیدنی شیائومی بسیار پرفروش هستند. برای خرید اقساطی می‌بند 6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی z flip

خرید اقساطی گوشی z flip
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ z flip می‌باشد که طراحی بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی z flip به بخش کالای دیجیتال در سایت...