فروش قسطی گوشي شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/6/30 10:50:27

برند شیائومی جز برترین و موفق‌ترین برندهای چینی است. برای خرید قسطی گوشي شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشي شیائومی


بررسی ویژگی‌های گوشی می 11 شیائومی

گوشی می 11 شیائومی از نظر طراحی، مشخصات فنی و امکانات یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین اسمارت فون‌های کمپانی شیائومی در نظر گرفته می‌شود و این ویژگی باعث شده است تا میزان علاقه مردم برای خرید قسطی گوشي شیائومی افزایش چشمگیری را تجربه کند.

این کالای دیجیتال در تاریخ 28 دسامبر سال 2020 میلادی به بازار‌های جهانی عرضه شده است و دارای یک نمایشگر 6.81 اینچی از نوع AMOLED می‌باشد و تراکم پیکسل‌های این نمایشگر توسط کارشناسان در حدود 515 پیکسل در هر اینچ مربع عنوان شده است.

این نمایشگر دارای محافظ گوریلا گلس Victus است و از جمله ویژگی‌های بارز آن می‌توان به مواردی همچون: نرخ بازسازی 120 هرتزی تصاویر، پشتیبانی از فناوری HDR10+ و روشنایی 1500 نیت اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز محسوب می‌شوند و تاثیر زیادی را بر روی خرید اقساطی گوشي شیائومی توسط علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی گذاشته‌اند.

جالب است بدانید که این اسمارت فون با دو نوع قاب پشتی به بازار عرضه شده و شما می‌توانید بر اساس علاقه خود برای خرید مدل‌های چرمی و یا شیشه‌ای اقدام نمایید و از زیبایی آن‌ها بهره‌مند شوید. 

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گوشی می 11 شیائومی دارای فریم آلومینیومی است و از مقاومت بیشتری در برابر ضربات و آسیب‌های فیزیکی برخوردار می‌باشد و این عامل میزان فروش قسطی گوشی می 11 شیائومی را تحت تاثیر قرار داده است. در ادامه می‌توانید با مشخصات فنی این اسمارت فون جذاب بیشتر آشنا شوید. گوشی می 11 شیائومی با دو نوع قاب پشتی به بازار عرضه شده است. 

مشخصات فنی گوشی می 11 شیائومی

گوشی می 11 شیائومی با بهره گیری از تراشه پنج نانومتری Qualcomm Snapdragon 888 ساخته شده است و پردازنده 8 هسته‌ای آن متشکل از یک پردازنده 2.84 گیگاهرتزی از نوع Cortex-X1، 3 پردازنده 2.42 گیگاهرتزی از نوع Kryo 680 Gold و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی از نوع Kryo 680 Silver است و این ویژگی‌ باعث شده تا خرید قسطی گوشي شیائومی توسط طرفداران محصولات کمپانی شیائومی افزایش یابد.

این اسمارت فون زیبا در مدل‌های دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 12 گیگابایت رم ساخته شده و مدل دارای 12 گیگابایت رم این اسمارت فون با نام مدل ویژه (Special Edition) نیز شناخته می‌شود و به همین علت است که علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند هیجان زیادی را برای خرید اقساطی گوشي شیائومی دارند.

این کالای دیجیتال مجهز به 3 دوربین پشتی است و دوربین اصلی آن دارای یک سنسور 108 مگاپیکسلی می‌باشد و لرزشگیر اپتیکال این دوربین میزان وضوح تصاویر آن را به شدت افزایش داده است و خرید نقدی و خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی تحت تاثیر این ویژگی مهم قرار دارد. 

از طرفی گوشی می 11 شیائومی دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت نهایی 4600 میلی آمپر است و به همراه یک شارژر سریع 55 وات به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و این شارژر قدرتمند می‌تواند باتری این کالای دیجیتال را در کم‌تر از 45 دقیقه بطور کامل شارژر کند. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای یک سنسور 108 مگاپیکسلی است. 

کدام فروشگاه اینترنتی را برای خرید قسطی گوشي شیائومی انتخاب کنیم؟

بدون شک فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید قسطی گوشی شیائومی محسوب می‌شود و این مجموعه از سابقه درخشانی در زمینه فروش قسطی گوشی برخوردار است. 

این فروشگاه اینترنتی با ارائه محصولات خود با نازل‌ترین قیمت و کم‌ترین سود به مشتریان موفق شده است تا سهم بیشتری از بازار فروش قسطی گوشی را کسب کند و به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود. بنابراین، شما می‌توانید با کمک خدمات ارزنده و استثنایی قسطی کلاب کالای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری نمایید و از مزایای همکاری با این مجموعه بهره‌مند شوید. قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید اقساطی گوشي شیائومی محسوب می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3

خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3
اگر به دنبال خرید قسطی ساعت هوشمند WATCH GS3 هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش قسطی لپتاپ ایسر

فروش قسطی لپتاپ ایسر
امروزه لپتاپ ها به یک کالای اساسی در زندگی روزمره اغلب افراد جامعه تبدیل شده اند، اما با شرایط اقتصادی فعلی امکان خرید آن ها برای همگان...