فروش اقساطی هدفون سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 18:09:48

هدفون‌های سامسونگ از تنوع و رنگبندی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. اگر تمایل به خرید اقساطی هدفون سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی هدفون سامسونگ


جدیدترین هدفون سامسونگ

گفته می‌شود هدفون جدید سامسونگ به نام گلکسی بودز ایکس خواهد بود که در حال حاضر بر روی طراحی ساخت آن، اقدامات لازم انجام می‌شود. این گجت قرار است با پیکسل بودز 2 رقابت کند. گلکسی بودزها از کیفیت بالایی برخوردارند. 

از طرفی، هدفون‌های ایکس‌ سامسونگ که با داشتن حافظه و حسگرهای مناسب بر فعالیت‌های ورزشی کاربران نظارت می‌کرد، سامسونگ را به سمت تولید محصولی هیبریدی با قابلیت‌های آیکان ایکس و گلکسی بودز نمود. هدف از ارائه یک محصول هدفون کامل‌تر رقابت با نسل جدید هدفون‌های گوگل بود. قابلیت خرید قسطی هدفون سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

برخی پیش‌بینی می‌کنند که این محصول جدید در اواخر سال 2021 میلادی وارد بازار فروش شود. دلیل این پیش‌بینی چیزی جز ثبت نام جدیدی از محصولات سامسونگ در نهادهای ثبت تجاری اروپا و بریتانیا نیست. 

یک رسانه معتبر هلندی به نام گلکسی کلاب ثبت این محصول جدید با نام سامسونگ گلکسی بودز ایکس را تایید کرده است. دقت داشته باشید که ثبت یک نام به معنای ثبت پتنت آن نیست. 

بلکه این کار، اقدامی است که سامسونگ برای رزرو محصولاتی آتی خود همیشه انجام می‌دهد. وب‌سایت رسمی اداره مالکیت معنوی بریتانیا نیز یک محصول در طبقه محصولات مربوط به نمایشگرهای LED، هدست‌های IR و ایر بودزها را از طرف سامسونگ اعلام کرده است. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ یک تجربه لذت ‌بخش داشته باشید!

خب، حالا که نسبت به اخبار این ایر بودز جدید کنجکاو شدید، باید بگوییم که گلکسی بودز جدید قرار است مدرن‌تر از گلکسی بودز پلاس باشد که تنها چند ماه از عرضه آن می‌گذرد. رقیب آمریکایی کره با ارائه ایرپادهای اپل، زمزمه معرفی یک محصول نسل جدید هدفون با نام ایرپاد 3 می‌دهد تا بتوانند سهم بیشتری از بازار بزرگ جهانی را در دست بگیرند.

سامسونگ باید برای رقابت به پا خیزد و ماری در آستین داشته باشد تا در مواقع لازم، جلوی پای رقیبانش بیاندازد و سهم بازار بیشتری را از آن خود کند. برخی ادعا دارند در این محصول جدید قابلیت‌های بی‌نظیری مانند Active Noise Canceling یا لغو نویز فعال قابلیت‌های ایرپاد را نسبت به بودزها زیر سوال ببرد! با خرید قسطی هدفون سامسونگ قابلیت‌های جدید را امتحان کنید!

وین فیوچر، رسانه مشهور آلمانی نیز یک گزارش مبنی بر طراحی بودزی که قرار است گلکسی بودز جدید سامسونگ باشد، منتشر کرد. این رسانه نام گلکسی بودز بین (Galaxy Buds Bean) را لو داد.

لوبیاهای دوستداشتنی سامسونگ

بین به معنای لوبیا است و از نظر ظاهری خیلی به هدفون‌های تو گوشی بی‌سیم سامسونگ شبیه است! قرار است لوبیاهای جدید در تنوع رنگ‌های گسترده تولید شوند. در این محصول درایورها قرار است به طور مستقیم به گوش وارد شوند. در بخش بالای هدفون، تمامی سخت‌افزار لازم به کار رفته است. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ نسل جدیدی از هدفون‌ها را مالک شوید!

برخی نیز ادعا می‌کنند مه مدل جدید شناسه SM-R180 را به خود اختصاص داده است، همچنین گفته می‌شود که اندازه لوبیای جدید کوچک‌تر از بودزهای قبلی است که ناشی از به‌ کارگیری فناوری‌های جدید است. 

پیشرفت سامسونگ روز به روز بیشتر می‌شود. باتری 11 ساعته که در قلب گلکسی بودز پلاس می‌تپد، نتیجه همین پیشرفت‌های سخت‌افزاری است که در تراشه‌های جدید نیز، به چشم می‌خورد. پیش‌بینی جدید ما عمر بالاتر و ماندگاری بهتر باتری جدید در این محصول است. 

پیشنهاد خرید قسطی هدفون سامسونگ

اگر شما هم یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، ولی نیاز دارید تا یک گجت مناسب برای کنترل حرکات ورزشی خود داشته باشید، همچنین از علاقه‌مندان موسیقی هستید که باید در هنگام کارها موزیک گوش کنید یا همیشه با اسمارتفون خود تعامل مستقیم دارید! بهتر است جدیدترین لوبیای سامسونگ را امتحان کنید.

برای خرید هدفون سامسونگ جدید می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید تا از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی در این فروشگاه اینترنتی معتبر برخوردار شوید. با خرید اقساطی هدفون سامسونگ تجربه‌ای دوست‌داشتنی برای خود رقم زنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس چکی

خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس چکی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی s23 fe

خرید قسطی گوشی s23 fe
گوشی جدید سامسونگ با امکانات عالی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی s23 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...