فروش قسطی گوشی s20

تاریخ انتشار:
1403/6/29 11:51:17

شرکت سامسونگ یکی از برندهای معروف تلفن همراه است که در دنیا طرفداران زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 مهیا کرده است. برای خرید گوشی s20 به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی s20


معرفی جدیدترین مدل گوشی سامسونگ 

شرکت سامسونگ در زمینه تولید تلفن همراه پیشرفت قابل توجه ای داشته است و توانسته تا حد زیادی از فناوری روز دنیا در طراحی و ساخت تلفن های همراه خود استفاده کند. 

شرکت سامسونگ در سال های اخیر به یکی از رقیب های اصلی شرکت اپل تبدیل شده است و توانسته بسیاری از مشتریان اپل را به خود علاقه مند کند. هر ساله شرکت سامسونگ هم تراز با شرکت اپل در حال پیشرفت و توسعه می باشد و حتی شرکت سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی نیز بسیار موفق عمل کرده است. 

متاسفانه به دلیل تحریم هایی که در مورد کشور ایران اعمال شده است، لوازم خانگی سامسونگ وارد کشور نمی شود، ولی در مورد تلفن های همراه تحریم ها کمتر اثر گذار بوده است. شرکت سامسونگ یکی از بهترین شرکت های کشور کره جنوبی می باشد. 

در این مقاله سعی داریم که شما را با یکی از بهترین مدل های گوشی سامسونگ آشنا کنیم. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط منحصر به فردی را برای فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 در نظر گرفته است. 

مدل s20 سامسونگ 

مدل s20 سامسونگ یکی از ویژه ترین تلفن های همراه سامسونگ می باشد که برای عکاسان حرفه ای طراحی شده است. گوشی سامسونگ s20، گوشی برای تغییر سبک عکاسی می باشد که تحولات عظیمی در عکس برداری و فیلم برداری بوجود آورده است. 

گوشی s20 قدرت زوم فوق العاده ای دارد و شما می توانید تمام اجزای داخل عکس خود را تا 8 برابر بزرگنمایی کنید. حافظه فوق العاده به کار برده شده در گوشی s20 سبب محبوبیت دو چندان آن شده است. ظرفیت حافظه داخلی در گوشی s20 ،128 گیگا بایت می باشد و این حافظه فوق العاده باعث می شود که مشتریان نیازی به پاک کردن فایل های خود نداشته باشند.

رزولوشن گوشی s20 دارای 108 مگاپیکسل می باشد که قابلیت زوم فوق العاده ای را به شما می دهد. ناگفته نماند که گوشی s20 دارای 3 مدل متفاوت است و رزولوشن گوشی s20 و s20 پلاس 64 مگاپیکسل است و فقط رزولوشن s20 Ultra دارای 108مگاپیکسل می باشد. حالت شب یکی از قابلیت های گوشی s20 می باشد که کمک می کند که شما در تاریکی شب عکس و فیلم هایی با کیفیتی بگیرید.

یکی از قابلیت های ویژه در گوشی s20  ثبت عکس از هر لحظه ویدیو می باشد، شما می‌توانید با رزولوشن بالا از هر بخش ویدیو، عکس دلخواه خود را ثبت کنید و از داشتن فناوری روز دنیا لذت ببرید. ناگفته نماند که فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 در وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر می باشد. 

لرزش کمتر از همیشه 

کیفیت ضبط ویدیو در گوشی s20 بسیار بالا می باشد و کمترین لرزش را در حین فیلم برداری دارد. لرزش کمتر در گوشی s20 سبب می شود که با کیفیت بالایی ویدیو شما ضبط شود و کوچکترین صحنه تار و بی کیفیتی نخواهد داشت. گوشی s20 یکی از بهترین گزینه های خرید برای شما می باشد به همین منظور فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 در قسطی کلاب مهیا شده است. 

فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی به دلیل استقبال بی نظیر از گوشی s20 طرح ویژه فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 را آغاز کرده است. 

اگر تمایل به خرید گوشی s20 دارید، وارد سایت قسطی کلاب شوید، خرید آنلاین خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی note20 ultra

خرید قسطی note20 ultra
جدیدترین و جذاب‌ترین گوشی هوشمند برند سامسونگ با طراحی استثنایی به بازار عرضه شده است و خوشبختانه وارد ایران شده است. برای خرید...

خرید قسطی هدفون شیائومی 2021

خرید قسطی هدفون شیائومی 2021
کمپانی شیائومی در سال 2021 از بهترین و جالب‌ترین هدفون خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطي هدفون شیائومی به بخش کالای دیجیتال...