فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس

تاریخ انتشار:
1403/6/31 06:15:49

کنسول‌های بازی مایکروسافت رقیب سرسختی برای کمپانی سونی می‌باشند. اگر شما جز علاقه‌مندان به کنسول‌های مایکروسافت هستید و قصد خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس را دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس


بررسی xbox series x 

ایکس باکس سری x به عنوان یکی از قدرتمندترین کنسول‌های طراحی شده توسط مایکروسافت شناخته می‌شود. در وضعیت کنونی می‌توان با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس یکی از جدیدترین کنسول‌های بازی را تهیه نمود. امروزه دنیای بازی سرگرمی ویدیویی پیشرفت چشمگیری کرده است، به گونه‌ای که بازی‌های جدید همگی از گرافیکی نزدیک به واقعیت بهره می‌برند. 

این موضوع باعث شده تا استفاده از کنسول‌های جدید با سخت افزاری قدرتمند به امری ضروری تبدیل شود. زیرا با کنسول‌های قدیمی نمی‌توان بازی‌های جدید را با بیشترین کیفیت ممکن اجرا نمود. بهتر است بدانید استفاده از کنسول ایکس باکس سری ایکس اجرای تمامی بازی‌های ویدیویی را با بالاترین کیفیت امکان پذیر می‎‌کند. به همین علت بسیاری از کاربران به دنبال تهیه این کنسول ارزشمند هستند.

شرکت مایکروسافت کنسول ایکس باکس سری ایکس را در سال 2020 به بازارهای جهانی عرضه نمود. انتشار این کنسول باعث هیجان و بازخورد خوب بسیاری از گیمرها شد. به این دلیل که گیمرها می‌توانند تمامی بازی‌های مورد علاقه خود را با بیشترین گرافیک ممکن اجرا نمایند. بنابراین خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس مناسب‌ترین راه برای تهیه این کنسول خواهد بود. 

زیرا با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس نیازی به صرف هزینه زیاد در هنگام خرید نخواهد بود. به طور کلی خرید اقساطی Xbox انتظار شما را از یک کنسول ایده آل برآورده می کند. 

چرا باید کنسول ایکس باکس سری x را برای خرید انتخاب کنیم؟

یکی از سوالات مطرح شده برای بسیاری از افراد این است که چرا باید ایکس باکس سری ایکس را برای خرید انتخاب کنیم؟ به این علت که ایکس باکس سری x از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد که به وسیله آن اجرای تمامی بازی‌های روز دنیا امکان پذیر خواهد بود. شرکت مایکروسافت برای این کنسول نسل نهمی خود از پردازنده سفارشی AMD Zen 2 استفاده کرده است.

این پردازنده 8 هسته‌ای قدرت پردازشی فوق‌العاده را برای این کنسول فراهم نموده است، همچنین وجود کارت گرافیک سفارشی AMD RDNA 2 در بخش سخت افزار این کنسول اجرای تمامی بازی‌ها را با رزولوشن 4K و 8K امکان پذیر می‌کند.

این دو قسمت به عنوان اصلی‌ترین بخش‌های ایکس باکس سری x محسوب می‌شوند. شرکت مایکروسافت از 16 گیگابایت رم GDDR6 برای حافظه موقت این دستگاه استفاده کرده است، همچنین یکی از مناسب‌ترین قطعات بکار رفته در این دستگاه هارد SSD با ظرفیت 820 گیگابایت می‌باشد.

وجود هارد SSD در سخت افزار ایکس باکس سری x سرعت بارگذاری و نصب بازی‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. علاوه بر آن از سه عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت HDMI 2.1 برای بخش اتصالات این دستگاه استفاده شده است. 

شرایط خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس

امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه فروش اقساطی ایکس باکس فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها شرایط خوبی را برای خرید قسطی ایکس باکس فراهم می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید اقساطی ایکس باکس سری x هستید پیشنهاد ما فروشگاه قسطی کلاب خواهد بود. قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر در زمینه عرضه کالا های دیجیتال است. این فروشگاه شرایط ایده آل را برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته است. 

شما عزیزان برای خرید اقساطی ایکس باکس سری x می‌توانید به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال در خصوص خرید اقساطی می‌توانید با راه‌های ارتباطی موجود در سایت تماس حاصل نمایید. پس فرصت را از دست نداده و همین الان نسبت به خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت کنسول بازی

قیمت کنسول بازی
بدون تردید، در حال حاضر کنسول های بازی از جمله ابزارهای مهم سرگرمی و تفریح جوانان و نوجوانان به شمار می روند. بر همین اساس، قیمت کنسول بازی...

خرید بازی call of duty black ops 4

خرید بازی call of duty black ops 4
در دنیای امروزی یکی از علاقمندیهای افراد در ایام فراغت بکارگیری انواع کنسول بازی به همراه بازی های جنجالی و هیجان انگیز...