فروش اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/6/29 18:06:48

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی با محصولاتی متنوع و زیبا است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن


بررسی مشخصات فنی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS از نظر طراحی یکی از زیبا‌ترین و جذاب‌ترین محصولات موجود در بازار‌های داخلی است و شرکت ایکس ویژن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی این محصول را بر اساس جدید‌ترین فناوری‌های موجود در سطح جهان تولید کرده است و این ویژگی میزان خرید نقدی و خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

این محصول زیبا و قدرتمند دارای برچسب انرژی A+++ است و در مقایسه با سایر محصولات انرژی الکتریکی بسیار کم‌تری را مصرف می‌کند. ظرفیت نهایی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS در حدود 7 کیلوگرم است و حداکثر دور خشک کن این محصول توسط شرکت ایکس ویژن برابر با 1200 دور در دقیقه عنوان شده است.

این ماشین لباسشویی زیبا و جذاب دارای موتور Universal است و این موتور بدون صدا و لرزش است و این ویژگی کلیدی میزان تمایل مردم برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS را به شدت افزایش داده است و این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی شرکت ایکس ویژن تبدیل کرده است. 

از جمله سیستم‌ها و امکانات پیشرفته این ماشین لباسشویی می‌توان به مواردی همچون: سیستم کنترل هوشمند دمای آب، نمایش زمان باقی مانده از شستشو، درام کریستالی برای مراقبت از بافت لباس‌ها، امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو، برنامه اتوماتیک شستشوی درام و برنامه شستشوی 15 دقیقه‌ای لباس‌ها اشاره کرد که باعث افزایش رغبت بانوان برای خرید نقدی و خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن شده است و این محصول را به انتخاب اول بسیاری از مردم تبدیل کرده است. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS از طراحی زیبا و تاثیرگذاری برخوردار می‌باشد. 

ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS

طراحی زیبا و منحصر به فرد

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS بر اساس جدید‌ترین الگوهای طراحی ساخته شده است و به راحتی می‌تواند با بهترین محصولات برند‌های معتبر لوازم خانگی رقابت کند و این ویژگی میزان فروش نقدی و فروش قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS را بطرز چشمگیری افزایش داده است. 

16 برنامه اختصاصی برای شستشوی لباس‌ها

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS دارای 16 برنامه اختصاصی برای شستشوی انواع لباس‌ها است و می‌توان از این برنامه‌ها برای شستن لباس‌های ابریشمی و ظریف، لباس‌های ورزشی، لباس‌های نخی و کتان، الیاف مصنوعی، لباس‌های پشمی، تیشرت و انواع بلوز‌ها، سرویس خواب استفاده کرد و از بافت لباس‌ها محافظت نمود.

 لازم به ذکر است که این محصول با کیفیت و زیبا دارای سیستم کنترل سر ریز شدن آب و سیستم تعادل خودکار البسه است و این ویژگی‌ها بسیاری از بانوان خانه دار را به خرید نقدی و خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS ترغیب کرده است. این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه شستشوی اختصاصی می‌باشد.

برنامه اختصاصی برای شستشوی البسه نوزادان

پوست نوزادان از حساسیت بیشتری در مقایسه با پوست افراد بالغ برخوردار است و باید تمهیدات ویژه‌ای برای جلوگیری از ایجاد شدن حساسیت‌های پوستی در آن‌ها در نظر گرفته شوند. 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS برای جلوگیری از بروز حساسیت‌های پوستی در نوزادان دارای برنامه شستشوی ضد آلرژی برای البسه نوزادان می‌باشد و شما می‌توانید با کمک این برنامه ویژه لباس‌های کودک دلبند خود را بدون نگرانی از این مشکل شستشو دهید و از مزایای این ماشین لباسشویی بهره‌مند شوید. قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید نقدی و خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS محسوب می‌شود. 

کدام مجموعه بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن در ایران است؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی ماشین لباسشویی بدون شک بهترین گزینه برای خرید نقدی و خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72 BS محسوب می‌شود و شما می‌توانید از خدمات ارزنده و استثنایی این مجموعه برای خرید ماشین لباسشویی مورد نظر خود از میان تولیدات برند‌های معتبر اقدام نمایید و از مزایای همکاری با یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اجاق گاز هافنبرگ

خرید قسطی اجاق گاز هافنبرگ
خرید قسطی اجاق گاز هافنبرگ برای اشخاصی که به دنبال محصولی با کیفیت عالی و مرغوب هستند. اما، شرایط پرداخت نقدی و پول بسیار زیاد در یک زمان را ...

خرید اقساطی چای‌ساز میگل

خرید اقساطی چای‌ساز میگل
یکی از بهترین وسایل مخصوص آشپزخانه بی شک چای ساز است. برای خرید اقساطی چای‌ساز میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی...