فروش قسطی ps4 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/7/25 20:30:13

کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم یکی از بهترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی ps4 اسلیم به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی ps4 اسلیم
با کنسول ps4 اسلیم بیشتر آشنا شوید!

کنسول ps4 اسلیم جدیدترین از کنسول بازی پلی استیشن 4 بوده که این کنسول از نظر سخت افزاری تغییرات مثبتی را داشته است. در حال حاضر خرید قسطی ps4 اسلیم یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این کنسول بازی است. 

امروزه بسیاری از افراد جهان بخشی از اوقات فراغت خود را به انجام بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهند. در سال‌های اخیر انجام بازی سرگرمی ویدیویی از محبوبیت زیادی در میان جوامع مختلف برخوردار شده است. زیرا با انجام بازی‌های ویدیویی می‌توان در دنیای پر فراز و نشیب بازی‌ها به گشت و گذار و حتی مبارزه پرداخت.

کنسول ps4 اسلیم یکی از ابزارهایی بوده که انجام بسیاری از بازی‌های ویدیویی را امکان پذیر کرده است. کنسول ps4 اسلیم در مقایسه با نسخه اولیه کنسول ps4 از طراحی بدنه باریک‌تری برخوردار می‌باشد. همچنین این کنسول نسبت به نسخه قبلی خود، صدای کمتری را تولید می‌کند. 

شرکت سونی در قسمت بدنه این کنسول از یک آرم کوچک به رنگ سیاه استفاده کرده است. همچنین در این کنسول دیگر خبری از دکمه‌های اجکت و پاور عمودی نیست و این دکمه‌ها جای خود را به دکمه‌های کوچک‌تری داده‌اند. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی ps4 اسلیم از امکانات این کنسول استفاده نمود. 

مشخصات کنسول ps4 اسلیم

در هنگام خرید قسطی ps4 اسلیم یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، مشخصات این کنسول بازی است. زیرا مشخصات سخت افزاری نقش مهمی را در انجام بازی‌های ویدیویی ایفا می‌کنند. سونی برای طراحی کنسول ps4 اسلیم از یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند با معماری AMD استفاده کرده است. این پردازنده به صورت کاملا سفارشی برای کنسول ps4 طراحی شده که فرکانس کاری آن 1.6 گیگاهرتز می‌باشد.

بنابراین با کمک این پردازنده می‌توان بسیاری از بازی‌های نسل هشت و حتی نسل نه را به راحتی اجرا نمود. اما یکی از مواردی که قدرت این کنسول را به طرز چشمگیری افزایش داده، وجود یک پردازنده گرافیکی قدرتمند در پیکره ps4  اسلیم است. این پردازنده گرافیکی توسط شرکت نام‌دار AMD به صورت سفارشی طراحی شده است. 

این پردازنده گرافیکی از توان پردازشی 1.84 ترافلاپس برخوردار می‌باشد. کنسول ps4 اسلیم دارای حافظه رم 8 گیگابایت از نوع GDDR5 به همراه 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی است. با کمک این کنسول بازی می‌توان بازی‌های ویدیویی را با کیفیت 1080p اجرا نمود. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های این کنسول بازی شامل موارد زیر می‌باشد.

• خروجی صدای اپتیکال

• دارای قابلیت استفاده از هدست های واقعیت مجازی پلی استیشن

• قابلیت استفاده از هارد اکسترنال

• قابلیت پشتیبانی از کیفیت HDR

این کنسول بازی در زمان عرضه با قیمت 349 دلار به بازارهای جهانی ورود پیدا کرد. همچنین در حال حاضر کنسول ps4 اسلیم در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در حدود 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

خرید اقساطی ps4 اسلیم با شرایط عالی

با این تفاسیر اگر شما هم به دنبال تهیه یک کنسول بازی مناسب هستید، پیشنهاد ما خرید قسطی ps4 اسلیم خواهد بود. کنسول بازی ps4 اسلیم به علت برخوردار از سخت افزاری کاملا بهینه، امکان انجام بسیاری از بازی‌های ویدیویی را فراهم خواهد کرد. 

بنابراین با استفاده از خرید اقساطی ps4 اسلیم می‌توان این کنسول را با شرایطی مناسب خریداری نمود. امروزه فروشگاه‌های گوناگونی در زمینه فروش قسطی کنسول بازی فعالیت می‌کنند که این امر انتخاب یک فروشگاه مناسب را به امری چالش برانگیز تبدیل کرده است. 

اما جای نگرانی نیست، زیرا ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم و آن هم خرید قسطی پلی استیشن 4 از فروشگاه قسطی کلاب است. اما چرا قسطی کلاب؟

زیرا این فروشگاه در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها، محصولات خود را با شرایط بهتری به فروش می‌رساند. در نتیجه، اگر به دنبال خرید نقدی یا اقساطی محصول مورد نظر خود هستید، تنها کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی صندلی گیمینگ

خرید قسطی صندلی گیمینگ
اگر تمایل به خرید قسطی صندلی گیمینگ با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی دارید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی...

خرید قسطی ps5 اسلیم

خرید قسطی ps5 اسلیم
اگر تمایل به خرید قسطی ps5 اسلیم با شرایطی عالی دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...