فروش قسطی جارو برقی فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/6/30 17:27:54

برند فیلیپس برندی استثنایی و موفق در سراسر دنیا است. برای خرید قسطی جارو برقی فیلیپس به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی جارو برقی فیلیپس


معرفی جاروبرقی فیلیپس

امروزه امکان خرید قسطی جارو برقی فیلیپس از طریق شرکت‌ها و بازرگانی‌هایی ایجاد شده است. جاروبرقی یکی از لوازمی است که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است. شرایط فروش قسطی لوازم خانگی، مناسب افرادی است که امکان خرید نقدی این محصولات را ندارند. مدل‌ها و برندهای مختلفی از جاروبرقی در بازار موجود است، اما کیفیت جاروبرقی‌های فیلیپس کیفیتی بی‌نظیر است. در ادامه مطلب به معرفی جاروبرقی‌های فیلیپس، کیفیت و امکانات آنها می‌پردازیم با ما همراه باشید. 

ویژگی جاروبرقی‌های فیلیپس

خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس به دلیل داشتن ویژگی‌های زیاد این دستگاه یک خرید به صرفه محسوب می‌شود. از جمله ویژگی جاروبرقی‌های فیلیپس موتور قدرتمندی است که برای آنها طراحی شده است. همچنین پارویی که برای این جاروبرقی‌ها طراحی شده به گونه‌ایی است که زباله‌های بزرگ را نیز جذب می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول نوع لوله تلسکوپی است که برای جاروبرقی‌های فیلیپس به کار رفته است.

طراحی لوله تلسکوپی جاروبرقی‌های فیلیپس به نحوی است که کاربر متناسب با قد خود امکان تنظیم لوله را دارد و دیگر نیازی به خم شدن حین کار کردن با جاروبرقی نیست. لوله خرطومی جاروبرقی‌های فیلیپس از یک پلاستیک منعطف، مقاوم و با گردش 360 درجه ساخته شده است. این میزان گردش لوله کار با جاروبرقی را راحت تر می‌کند.

از دیگر ویژگی جاروبرقی‌های فیلیپس می‌توان به بدنه ی مقاوم جاروبرقی، باز شدن موتور دستگاه، مجهز به فیلترهای متعدد و مختلف که هر کدام قابلیت‌های مختلفی دارند و قابلیت تنظیم میزان مکش دستگاه اشاره کرد. از دیدگاه مصرف کنندگان جاروبرقی‌های فیلیپس این محصول دارای مزیت‌های زیادی از جمله: تنوع زیاد، داشتن سیم بلند، صدای بسیار کم دستگاه در مقایسه با سایر برندهای جاروبرقی، طراحی منحصر به فرد، دوام بالای محصول و از همه مهمتر قیمت مناسب با توجه به کیفیت فوق العاده آن است. 

انواع مدل جاروبرقی‌های فیلیپس

امکان خرید قسطی جارو برقی فیلیپس در همه مدل‌های آن وجود دارد. مدل‌های مختلف این محصول شامل: مدل FC9170، FC8452، FC935 و FC8924 است. هر کدام از این مدل‌ها دارای امکانات و ویژگی‌هایی هستند. در ادامه هر کدام از این مدل‌ها و ویژگی‌های آنها را معرفی می‌کنیم.

مدل FC9170

از ویژگی‌های این مدل که یک ویژگی منحصر به فرد است داشتن فیلتر 13 لایه است. همچنین قدرت موتور 2200 وات، دارای مخزن 4 لیتر که توانایی فشرده سازی زباله (گرد و خاک) را دارد، سیم 9 متری، مجهز به نشانگر پر شدن کیسه دستگاه، فیلتر بهداشتی و قدرت مکش 500 واتی اشاره کرد. خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس مدل 9170 به دلیل ویژگیهای خاص آن یک شرایط ویژه است. 

مدل FC8452

تنوع در رنگ، قدرت موتور این دستگاه 200 وات، دارای مخزن 3 لیتری، سیم شش متری، قدرت مکش 350 وات و مجهز به نشانگر پر شدن کیسه از مشخصات این مدل است. 

مدل FC935

از ویژگی‌های این مدل قدرت موتور 1900 وات، توانایی مکش 350 وات، داشتن مخزن 1.5 لیتری، سیم 6 متری و داشتن فیلتر بهداشتی است. 

مدل FC8924

این مدل دارای قدرت مکش 550 وات، قدرت موتور 220 وات، سیم 8 متری، فیلتر هپا، چرخ های لاستیکی جهت کشیدن راحت روی سطوح و مجهز به ابزارهایی جهت استفاده در درز و کناره های دیوار است. منظور از فیلتر هپا، فیلتری است که حتی کوچکترین ذرات را نیز به خود جذب می‌کند.

شرایط خرید قسطی جارو برقی فیلیپس

امکان خرید اقساطی جارو برقی فیلیپس و سایر وسایلی که مورد نیاز است امروزه از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است. فروش انواع لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب به صورت تمام قسط و بدون پیش پرداخت است. اقساط این سایت از 3 تا 12 ماه است. جهت اطلاع از شرایط فروش قسطی محصولات این سایت بهتر است که به سایت قسطی کلاب مراجعه شود.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال فریزر هافنبرگ اقساطی

 یخچال فریزر هافنبرگ اقساطی
یخچال فریزر هافنبرگ با طراحی مدرن و پیشرفته خود توانسته سهم قابل توجهی را در بازار به خود اختصاص دهد. و خریداران زیادی.....

قیمت لوازم برقی مارک بوش

قیمت لوازم برقی مارک بوش
شرکت بوش آلمان یکی از بزرگترین و برترین تولید کنندگان لوازم برقی در دنیا است. این شرکت با دارا بودن سیستم های کامپیوتری، ربات ها و متخصصان خبره ...