فروش اقساطي گوشی

تاریخ انتشار:
1403/6/28 16:27:56

فروش اقساطي گوشی با بهترین شرایط در سایت قسطی کلاب انجام می‌شود. برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر، وارد سایت قسطی کلاب شده و از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال خرید خود را به انجام برسانید.

فروش اقساطي گوشیفروش اقساطي گوشی

امروزه یکی از کالاهایی که بسیار استفاده می‌شود گوشی‌همراه است. همان‌طور که می‌دانید این کالا توسط برند‌های بسیاری تولید و به ‌بازار ارائه می‌شود و جزو کالا‌های ضروری و محبوب محسوب می‌شود. قطعا می‌دانید که این محصول کالایی وارداتی است و هزینه‌ی خرید آن در کشور ما با توجه به نوسانات بازار ارز بالا و پایین می‌شود. به ‌همین دلیل مجموعه‌ها و سایت‌های متفاوتی به‌وجود آمده‌اند که کالای دیجیتال را به‌صورت اقساطی نیز می‌فروشند. در این محتوا درمورد فروش قسطي گوشی، انواع گوشی، شرایط خرید قسطی کالای دیجیتال و ... صحبت می‌کنیم با ما همراه باشید.

کالای دیجیتال بهترین و مهم‌ترین اختراع بشر

گوشی‌های‌ همراه را با عنوان کالای دیجیتال نیز می‌شناسند. برای اولین بار در سال 1973 توسط مارتین کوپر با وزن تقریبا 200 گرم ساخته شد. اولین گوشی ‌هوشمند را شرکت اریکسون در سال 1997  رونمایی نمود. تلفن‌همراه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اختراعات انسان می‌باشد. امروزه هر شخصی برای انجام بسیاری از کارهای روزانه‌اش به‌ تلفن‌همراه نیاز دارد. برند‌هایی بسیاری چون: اپل، سامسونگ، نوکیا، هواوی، شیائومی و ... این کالا را تولید نموده‌اند.
گوشی‌های‌ همراه دارای انواع بسیاری می‌باشند و با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارند دسته‌بندی می‌شوند. گوشی‌های‌ موبایل در سه ‌دسته‌ی پرچمدار، میان‌رده و پایین‌رده قرار می‌گیرند. برای مثال برند سامسونگ یکی از برند‌هایی است که موبایل‌های خود را در هر سه‌ دسته‌ی پرچمدار، میان‌رده و پایین‌رده تولید و به بازار ارائه کرده است. گوشی S24 اولترا جدیدترین پرچمدار برند سامسونگ است. این محصول خوش‌دست و زیبا است. برند اپل متفاوت از برند سامسونگ عمل نموده و کالاهای دیجیتالش در دسته‌ی پرچمدار قرار می‌گیرند. جدیدترین گوشی برند اپل آیفون 16 می‌باشد که هنوز به بازار ارائه نشده است. برند شیائومی نیز مانند سامسونگ در رده‌های متفاوتی موبایل‌های خود را تولید و به بازار ارائه می‌نماید.

شرایط خرید و رایج‌ترین روش فروش اقساطي گوشی در ایران

رایج‌ترین روش فروش قسطي گوشی در ایران به‌صورت پرداخت اقساط با چک می‌باشد. در این صورت شخص باید دسته‌چک داشته باشد. چک باید از بانک صادر شده باشد و چک‌های موسسات مالی ‌و‌ اعتباری مورد قبول نمی‌باشند. در روش خرید قسطی خریدار کالایی که دوست دارد را انتخاب کرده و با توجه به‌زمان و تعداد قسط‌هایی که می‌تواند پرداخت کند قراردادی را با فروشنده تنظیم می‌نماید. با توجه به شرایط خریدار و فروشنده قراردادی محکم میان آن دو بسته می‌شود. دوره‌های پرداخت اقساط کالا با توجه به شرایط خریدار از سه‌ماه تا 3 سال متغیر است. اگر هزینه‌ی کالایی که خریدار انتخاب کرده از 5 میلیون بالاتر باشد باید مبلغی را در ابتدا به‌عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده پرداخت کند. مقدار هزینه‌ی پیش‌پرداخت نیز با توجه به کالای انتخاب ‌شده متفاوت می‌باشد. هرچه کالای مورد نظر قیمت بالاتری داشته باشد پیش‌پرداخت نیز بیشتر است. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید قسطی باید به آن توجه کنید این است که توانایی پرداخت اقساط را داشته باشید.

یک قدم جلوتر از افزایش غیرمعقول قیمت‌ها

فروش اقساطي گوشی راه‌حل منطقی برای این شرایط سخت اقتصادی ‌می‌باشد. با این راه‌حل هر فردی می‌تواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد. یکی از سایت‌هایی که شما می‌توانید به‌راحتی از آن به‌صورت قسطی کالا‌های دیجیتال خریداری کنید سایت قسطی کلاب است. در ابتدا باید در سایت قسطی کلاب ثبت‌نام کرده و تایید ‌‌اعتبار خود را انجام دهید. بعد از تایید اعتبار در سایت قسطی کلاب هر کالای دیجیتالی که می‌خواهید را می‌توانید انتخاب و به‌صورت قسطی خریداری ‌کنید. در سایت قسطی کلاب افراد به چهار روش مختلف می‌توانند کالای دیجیتال خود را بدون هیچ دردسر و محدودیتی خریداری نمایند. افراد با ارائه‌ی چک و سفته معتبر می‌توانند به‌آسانی خرید کنند. همچنین در زمان خرید از سایت قسطی کلاب نیاز نیست ضامن داشته ‌باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra

خرید اقساطی سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra
در صورتی که مایل به خرید اقساطی سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra هستید، به سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش...

خرید نقدی گوشی هوآوی مدل nova 7i

خرید نقدی گوشی هوآوی مدل nova 7i
یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت هوآوی، مدل nova 7i می‌باشد که بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی...