خرید قسطی پلي استیشن 5 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/4/11 15:02:24

خرید قسطی پلي استیشن 5 اسلیم یک روش مناسب برای خرید یک محصول سرگرم کننده است. سایت قسطی کلاب ارائه دهنده‌ی این محصول بوده و خرید آن از بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی امکان پذیر است.

خرید قسطی پلي استیشن 5 اسلیم


پلی استیشن 5 اسلیم

یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های بازی سرگرمی که از نسل‌های گذشته تا کنون همچنان طرفداران خود را داشته و دارد، سیستم‌های پلی استیشن هستند. برند سونی به عنوان یکی از برندهای مطرح در حوزه بازی و سرگرمی به شمار می‌آید که دستگاه‌های پلی استیشن آن همیشه رضایت درصد بالایی از مخاطبان را جلب کرده است. در ادامه به بررسی این محصول و شرایط خرید قسطی پلي استیشن 5 اسلیم خواهیم پرداخت.

معرفی پلی استیشن 5 اسلیم

قبل از اقدام به خرید اقساطی پلي استیشن 5 اسلیم، ابتدا یک تعریف کلی از این محصول برای کسانی که آشنایی با آن ندارند، خواهیم داشت. پلی استیشن 5 اسلیم، جدیدترین طراحی نسخه پایه پلی استیشن 5 است که در دو نوع دیجیتالی و دیسک خور طراحی و روانه بازار شده است. ویژگی‌های ظاهری این محصول باعث شده تا نسبت به نمونه‌های مشابه کنسول که شامل کنسول پی اس فایو دیسک خور و دیجیتالی است، مخاطبان بیشتری داشته باشد.

طراحی پلی استیشن 5 اسلیم

یکی از دلایل اصلی که باعث خرید قسطی پلي استیشن 5 اسلیم شده، طراحی مدرن و خاص آن می‌باشد. ابعاد کوچک‌تر و وزن کم این پلی استیشن باعث شده تا کاربرد راحت‌تری نسبت به پلی استیشن 5 اصلی داشته باشد. وزن نمونه دیسک خور این محصول در مقایسه با نمونه‌های قدیمی، 18 درصد و نمونه دیجیتالی نیز 24 درصد سبک‌تر است. یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری این محصول، نوع طراحی کاورهای خارجی آن می‌باشد. در طراحی پلی استیشن 5 اصلی از 2 کاور پلاستیکی استفاده شده ولی در پلی استیشن 5 اسلیم از 4 کاور استفاده شده است. طراحی کاورهای بالایی براق بوده و نمونه‌های پایینی حالت مات دارند. مات بودن کاورهای پایینی باعث شده تا جابجایی و لمس دستگاه راحت‌تر انجام گیرد و جای انگشت روی آن باقی نماند.

نکات مهم قبل از خرید اقساطی پلي استیشن 5 اسلیم

داشتن اطلاعات کافی قبل از خرید این محصول باعث می‌شود تا یک خرید آگاهانه داشته باشید. روی جدیدترین نسل پلی استیشن، قابلیت‌های متنوعی وجود دارد که همگی کاربردی هستند. در ادامه به برخی از مهمترین این موارد اشاره خواهیم کرد.

•کنترل دوال سنس: اصلی‌ترین ویژگی پلی استیشن 5 اسلیم، قابلیت کنترل دوال سنس آن است. در قسمت دوال سنس این مدل، یک میکروفون قرار گرفته شده که دکمه قطع صدا نیز در کنار آن قرار دارد. این قابلیت باعث کاربرد بهتر و قدرتمند دستگاه توسط کاربران می‌شود.
•کاربری کنسول: جدیدترین طرح پلی استیشن را می‌توان به صورت افقی و عمودی استفاده کرد. البته در جعبه این محصول فقط دو پایه برای قرار گرفتن محصول به صورت افقی قرار گرفته و پایه‌های عمودی آن را باید به صورت جداگانه خریداری کرد. پایه و استندهای پلی استیشن 5 اسلیم نسبت به نمونه‌های قبلی شیک‌تر و مدرن‌تر هستند.
•فضا ذخیره سازی: ظرفیت و فضای ذخیره سازی پلی استیشن 5 اسلیم نسبت به نمونه قبلی بیشتر است. در حالی که در نمونه قدیمی این محصول، فضای ذخیره سازی بازی‌ها 825 گیگابایت بوده ولی در نسخه جدید، این فضا به 1 ترابایت رسیده است. در صورت کم بودن فضای ذخیره سازی پلی استیشن 5 اسلیم، امکان ارتقای دستگاه با SSD اکسترنال وجود دارد.

شرایط خرید قسطی پلي استیشن 5 اسلیم از قسطی کلاب

با توجه به عدم توانایی اکثر مخاطبان برای خرید نقدی پلی استیشن 5 اسلیم، بسیاری از افراد دنبال خرید قسطی این محصول هستند. متناسب با این نیاز نیز، مراکز و نمایندگی‌های مختلفی در سراسر کشور، اقدام به فروش اقساطی محصول با شرایط متنوع می‌کنند. مجموعه قسطی کلاب به عنوان یکی از مراکز معتبر، توانسته نیاز خریداران به خرید قسطی را با ارائه تسهیلات گوناگون پوشش دهد. تسهیلات قسطی کلاب در دسته بندی‌های مختلف و برای قشرهای گوناگون بازنشستگان، مشاغل آزاد و کارمندان ارائه می‌شود. هر کدام از این گروه‌ها، می‌توانند برای خرید اقساطی پلي استیشن 5 اسلیم از این تسهیلات با توجه به موقعیت و شرایط خود استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی PS5

فروش قسطی PS5
جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی PS5 می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی PD5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته

خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...