خرید قسطی PS5

تاریخ انتشار:
1403/6/30 17:33:43

در صورت تمایل به خرید قسطی PS5 با تخفیف ویژه و شرایطی استثنایی، بعد از ورود به سایت قسطی کلاب، از بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی، اقدام به خرید فرمایید.

خرید قسطی PS5

کنسول بازی PS5

این روزها دنیای بازی‌های ویدیویی شکل بسیار خاصی به خود گرفته است، به گونه‌ای که برخی از افراد به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت می‌باشند. یکی از بهترین و اصلی‌ترین ابزارها جهت انجام دادن بازی‌های ویدیویی، کنسول‌های بازی می‌باشند. کنسول بازی PS5 از جمله کنسول‌های بسیار محبوب و معروف بازار است که این روزها با توجه به شرایط خریدار، خرید قسطی PS5 امکان پذیر می‌باشد. این کنسول بازی نسبت به PS4 قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌تری دارد. قدرت پردازنده این کالای دیجیتال با ترافلاپس، کلاک مشخص، کیفیت رزولوشن، کیفیت خروجی تصویر و صدا سنجیده خواهد شد. به هر میزان که خروجی تصویر، صدا و کیفیت پردازنده بالاتر باشد، بازی‌های پلی استیشن با سرعت و کیفیت بهتری اجزا خواهند شد. این کنسول بازی سرگرمی با قابلیت‌های ویژه ای که دارد می‌تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های کنسول بازی

کنسول بازی PS5 دارای دسته dual sense می‌باشد که در زمان بازی تجریه بسیار دلپذیری را برای شما رقم می‌زند. در قسمت پشتی دستگاه یک پورت اترنت، دو پورت usb و محلی جهت اتصال برق وجود دارد.
برخی از ویژگی‌های PS5 که سبب شده تا افراد فراوانی اقدام به خرید اقساطی PS5  نمایند:
• پشتیبانی نمودن از صدای 3 بعدی.
• امکان اجرا نمودن بازی‌های کنسول بازی 4 بر روی آن.
• قابلیت دانلود و همچنین نصب جداگانه بازی‌ها.
• حافظه بالا NVME SSD.
• پهنای باند رم، GB/S 448.
• قابلیت رهگیری پرتو با وجود پردازنده خیلی قوی.
PS5 به عنوان قدرتمندترین و بهترین کنسول بازی به شمار می‌آید. یکی از قابلیت‌های این کنسول بازی، مشخصات فنی آن می‌باشد. PS5 دارای پردازنده گرافیکی است و توانایی این را خواهد داشت تا بازی‌ها را با 120 فریم بر ثانیه و در رزولوشن 4K اجرا نماید.

مشخصات فنی کنسول بازی PS5

کنسول بازی PS5 در دو نسخه متفاوت و به رنگ مشکی- سفید طراحی و تولید شده است. نسخه استاندارد آن قیمت بیشتری دارد. البته ناگفته نماند که نسخه دیجیتال آن توانایی اجرای دیسک را نخواهد داشت و قیمت کمتری خواهد داشت. یکی از مشخصات بارز این نوع کنسول به دلیل سیستم خنک کننده قوی، اندازه بزرگ آن می‌باشد. در PS5 از رابط کاربری بسیار جدیدی استفاده نموده‌اند که قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوناگونی را به سیستم عامل آن اضافه نموده است. البته ناگفته نماند که این رابط کاربری با رابط کاربری PS4 تا حدودی شباهت دارد. رابط کاربری کنسول  PS5 از رزولوشن 4K و همچنین قابلیت HDR بهره خواهد برد و ویژگی‌های بسیار جدیدی مانند Control Center، Game Help و Cards System به کاربران ارائه خواهد داد.
در متن زیر به برخی از مشخصات فنی کنسول بازی PS5 می‌پردازیم:
• تراشه گرافیکی 10.28 ترافلاپس.
• قدرت پردازشی 10/28 ترافلاپس و مجهز بودن به 36 واحد محاسباتی CU با فرکانس 2/23 گیگاهرتز.
• پردازنده 8 هسته‌ای zen 2 با فرکانس متغیر 5/3 گیگا هرتز.

سایت قسطی کلاب از جمله بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید قسطی PS5 است.

فروش قسطی PS5 از فروشگاه معتبر قسطی کلاب

جهت خرید اقساطی PS5 بایستی خریداران این برند نهایت دقت را به خرج دهند. در نتیجه کنسول را از فروشگاه معتبر که قیمت و اصالت محصولات خود را تضمین می‌کند، انتخاب نمایید. اگر شما هم جزو علاقمندان PS5 می‌باشید و قصد خرید قسطی PS5 را دارید، در فروشگاه قسطی کلاب امکان خرید اقساطی این کالای دیجیتال برای شما فراهم شده است. در فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید انواع کنسول بازی را با اقساط چند ماهه بدون چک خریداری نمایید.
با خرید اقساطی PS5 از این فروشگاه معتبر و با سابقه تنها مبلغ جزئی را به صورت نقدی پرداخت می‌کنید و مابقی هزینه را به صورت قسطی ( 3 تا 14 قسطه) می‌پردازید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین شارژی

خرید اقساطی ماشین شارژی
ماشین شارژی‌ها ویژگی‌هایی دارند که کودکان بسیار به آنها علاقمندند. هر ساله و با ورود مدل‌های جدید به آنها ویژگی‌ها و امکانات جدید ...

خرید نقدی پلی استیشن 4 پرو

خرید نقدی پلی استیشن 4 پرو
کنسول های بازی شرکت سونی جز بهترین کنسول های بازی در دنیا شناخته شده اند. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو به بخش بازی سرگرمی...