خرید اقساطی اتو تفال

تاریخ انتشار:
1403/6/30 04:22:30

برای خرید اقساطی اتو تفال می توانید به بخشلوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی اتو تفال

به صورت اسان میتوانید خرید کنید اقساطی پرداخت کنید با کمترین هزینه و اسان ترین خرید 

خرید اقساطی اتو تفال بهترین و مناسب ترین راهکار برای داشتن چنین محصول با کیفیت و از برند معتبری چون تفال است. تفال یک شرکت فرانسوی تولید کننده‌ی انواع محصولات و لوازم خانگی است. نام این برند از ترکیب دو نام تفلون و آلومینیوم آمده است.

به این دلیل است که این شرکت مخترع ظروف نچسب از جنس تفلون است؛ هر چند بعدا این شرکت در فکر طراحی و تولید انواع محصولات و لوازم خانگی برآمد. تفال فعالیت خود را از سال 1956 آغاز کرد و اکنون به بیش از 120 کشور دنیا لوازم خانگی و آشپزخانه‌ی خود را صادر می‌کند.

ویژگی‌های اتو تفال

اتو تفال در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های اتو تفال مثل دیگر محصولات ساخت این شرکت، راحتی کار کردن با آنها است. به طوری که این وسایل به صورت پیچیده‌ای ساخته نشده است و هر فردی می‌تواند بدون خواندن دستور العمل‌های مربوطه، با آنها کار کند. تنوع طراحی و رنگ بندی، ویژگی دیگری است که خریدار را به جای خرید اتوهای دیگر ترغیب به خرید اتوی تفال می‌کند.

در ساخت اتوهای تفال مانند دیگر محصولات تفال از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است.

قیمت اتو تفال

قیمت اتو تفال و دیگر محصولات این برند فرانسوی ممکن است کمی بالاتر از قیمت محصولات و لوازم داخلی و دیگر برندها باشد. این به دلیل سابقه‌ی درخشان این برند در ساخت محصولات و لوازم خانگی است. البته اتو تفال در انواع و مدل‌های مختلف ساخته و عرضه شده است که قیمت هر کدام با دیگری متفاوت است.

این تنوع قیمت هم در تنوع ویژگی‌هایی است که به مدل‌های مختلف اضافه شده است. البته اتوهای سایز بزرگ و حرفه‌ای این شرکت نسبت به اتوهای خانگی و سایز کوچک قیمت بالاتری دارد. اما با امکان خرید اقساطی اتو تفال فرقی نمی‌کند که کدام مدل و کدام نوع آن را می‌خواهید، بخرید چون با وجود این سیستم خرید از هر مدل و از هر نوع این محصول، به نفع خریدار است.

مزایای خرید اقساطی اتو تفال

مهمترین مزیت خرید اقساطی اتو تفال این است که هر فردی با هر سطح درآمدی می‌تواند یکی از انواع مدل‌های اتوی تفال را خریداری کند. این سیستم به همه‌ی افراد کمک می‌کند تا بتوانند محصولات و لوازم مورد نیاز خود را از بهترین برندها با بهترین کیفیت و مرغوبیت تهیه کنند و مجبور نباشد به خاطر قدرت خرید کم، محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت را بخرند.

مخصوصا در چنین اوضاع و شرایط بد اقتصادی کشور که سطح درآمد و قدرت خرید افراد روز به روز کمتر می‌شود؛ این سیستم می‌تواند راهکاری موثر و مناسب برای عبور از چنین شرایطی باشد. به ویژه برای افرادی که قصد تهیه و تکمیل جهیزیه‌ی فرزند خود را دارند و امکان خرید نقدی تمامی وسایل و لوازم مورد نیاز فرزندشان میسر نیست. آنها می‌توانند بهترین لوازم و با کیفیت ترین آنها را به صورت اقساطی خرید کرده و پول آنها را به تدریج و بعدا پرداخت کنند.

شرایط خرید اقساطی اتو تفال

برای خرید اقساطی اتو تفال شرایط سخت و پیچیده‌ای در نظر گرفته نشده است. بلکه تلاش شده است تا جای ممکن سیستمی انتخابی و سفارشی به نفع خریدار طراحی شود. شما می‌توانید انواع مدل‌های اتو تفال را بدون پیش پرداخت و تنها با پرداخت اولین قسط بخرید و پول آن را به تدریج و به صورت قسطی بپردازید. 

البته این سیستم کاملا انتخابی و سفارشی طراحی شده است و افرادی که توان پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت را دارند؛ می‌توانند آن را بپردازند. بدیهی است که پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت باعث می‌شود تا مبلغ اقساط ماهیانه کمتر شود. مدت اقساط ماهیانه هم به عهده‌ی مشتری از 3 تا 12 ماه تعیین شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا
برند هیمالیا در زمینه لوازم خانگی پیشرفت‌های بسیاری داشته و سبد محصولاتی خود را گسترش داده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند...

خرید اقساطی لوازم خانگي ال جی

خرید اقساطی لوازم خانگي ال جی
اگر به دنبال تعویض لوازم خانگی و تنوع ایجاد کردن در منزلتان هستید، خرید اقساطی لوازم خانگي ال جی از طریق سایت قسطی کلاب...