فروش قسطی هارد اکسترنال وسترن

تاریخ انتشار:
1403/6/30 04:28:05

کمپانی‌های بسیاری به طراحی و تولید هارد اکسترنال می‌پردازند. یکی از بهترین برندها، وسترن می‌باشد. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی هارد اکسترنال وسترن


هارد اکسترنال وسترن

همان‌طور که می‌دانید ذخیره‌سازی اهمیت ویژه‌ای دارد و یکی از چالش‌های پیش روی ما محسوب می‌شود. گاهی می‌توانیم برای ذخیره‌سازی از فلش مموری‌ها و یا هاردهای داخلی استفاده کنیم. 

اما زمانی که حجم داده‌های بالایی از مطالب را در اختیار داریم، هیچ کدام از این دو راهکار موثر نمی‌باشند. بنابراین، بهتر است تا یک هارد اکسترنال مناسب خریداری نماییم.

شرکت وسترن دیجیتال، یکی از ارائه دهندگان هاردهای داخلی و خارجی می‌باشد. اين شرکت، از دو طراحی متفاوت مای پاسپورت و مای بوک در توليدات خود، استفاده می‌کند. 

مای بوک‌ها، امکانات ذخیره سازی بیشتری دارند و می‌توانند به آرشیو تمامی فایل‌های مورد نیاز شما بپردازند. برای مثال می‌توانید بیشتر از 100 فیلم که کیفیت 4K و بلوری دارند، در آن‌ها ذخیره سازید. قابلیت خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن در قسطی کلاب فراهم شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop

این محصول شرکت وسترن دیجیتال دارای ابعادی برابر 49 × 139 × 170  میلی‌متر مکعب و وزنی در حدود 1320 گرم است. سایز هد این دستگاه، 3.5 اینچ می‌باشد و یک رابط  USB 3.0 دارد تا توسط سیم به دستگاه مورد نظر شما متصل شود. 

نوع حافظه آن دسکتاپ است و ظرفیت فوق‌العاده 10 ترابایتی دارد. در رنگ زیبای مشکی تولید شده است. شرکت آواژنگ، برای این کالای ارزشمند 2 سال گارانتی در نظر گرفته است. 

این هارد انرژی خود را از طریق برق تامین می‌کند و همراه با این هارد دیسک از یک کابل اتصال نیز برخوردار می‌شویم. به علاوه، دارای منبع تغذیه نیز، می‌باشد.

سازگاری و ذخیره سازی

از جمله مزایای این هارد، سازگاری آن با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک می‌باشد. این هارد با ویندوزهای 7 و 8 و 10 سازگار است. توسط این هارد فوق‌العاده 10 ترابایتی می‌توانید تمامی فایل‌های خود را مانند فایل‌های صوتی تصویری و مالتی مدیا، فایل‌های برنامه و بک آپ گیری، فایل‌های پروژه‌های درسی و موارد دیگر ذخیره‌سازی نمایید.

البته در این هارد اکسترنال امکاناتی دارید که به صورت خودکار بکاپ گیری صورت می‌گیرد. با خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن برای ذخیره سازی به بیشتر سیستم‌ها متصل می‌شوید.

امنیت و رمزگزاری

یکی دیگر از خصوصیات این هارد، وجود فناوری رمزگزاری سخت افزاری است. این رمزگزاری به صورت 256 بیتی است و از الگوریتم AES پشتیبانی می‌کند. 

همچنین توسط WD Security help کمک می‌کند تا هارد شما ایمن بماند. در هنگام استفاده از این هارد، می‌توانید رمز ورود انتخاب کنید و مجبور باشید تا هنگام استفاده از آن رمز استفاده کنید و از اطلاعات خود به صورت ویژه‌تری نیز، حفاظت نمایید. 

بنابراین، نیاز نیست که در صورت ربوده شدن توسط سارقین، نگران افشا شدن اطلاعات درون آن باشید. با خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن ضمن ذخیره‌سازی از اطلاعات حیاتی خود محافظت کنید.

امکان اتصال با برنامه‌های مفید

از جمله خصوصیات نرم افزار WD Discovery در این هارد خارجی، امکان اتصال به شبکه‌های متفاوت مختلف اجتماعی است. علاوه بر این، امکان اتصال به درایوباکس، فیسبوک و گوگل درایو نیز فراهم می‌شود. 

همچنین، قادر هستید تا عکس‌های خود را در شبکه‌های آنلاین ذخیره سازی نمایید. با خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن همه چیز را حتی در فضاهای مجازی ذخیره نمایید!

آسانی در استفاده

این هارد اکسترنال به آسانی استفاده می‌شود. در حقیقت، فقط کافی است تا آن را از جعبه خود خارج کنید. خواهید دید که با بیشتر نرم‌افزارهای رایج، به حفاظت از داده‌هایتان می‌پردازد. 

از جمله آن که داد‌ها را بکاپ گیری می‌کند و از نظر امنیتی نیز منحصر به فرد عمل می‌کند. همچنین با تایم ماشین سازگار است. با خرید قسطی هارد اکسترنال وسترن آسان استفاده کنید!

خرید هارد اکسترنال وسترن

اگر از جمله افرادی هستید که اطلاعات دیجیتالی و داده‌های فراوان دارید و همیشه برای بکاپ گیری و ذخیره سازی این داده‌های مهم در چالشید! همچنین، در پی یک راه ایمن برای ذخیره سازی آن‌ها می‌باشید، بهتر است تا این هارد خارجی را تهیه فرمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید این کالا را از طریق فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. زیرا در این فروشگاه مزایایی برای فروش اقساطی کالاها در نظر گرفته شده است.

بدین ترتیب می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد، کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما، خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ
در سال 2021 کمپانی سامسونگ طرح‌های متنوعی از تلفن همراه را ارائه داده است و تا نیمه دوم سال قرار است از بسیاری از گوشی‌های جدید رونمایی...

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب
گوشی جذاب s23 سامسونگ با شرایطی عالی به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته...