فروشگاه دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/4/14 13:38:26

دیجی کالا یکی از برترین سایت های فروش کالا می باشد که فروش خود را به صورت نقدی انجام می دهد. در بین سایت های معتبر در کشور، سایت فروش کالای قسطی کلاب با توجه به شرایط مالی افراد کالا را به صورت اقساطی به فروش می رساند. برای خرید اقساطی تمام کالا های مورد نیاز خود به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

فروشگاه دیجی کالا

انجام خرید از فروشگاه دیجی کالا

همه ی ما تجربه ی انجام خرید سنتی از فروشگاه های موجود در سطح شهر را داریم. حتما برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده است که کالایی خریداری کرده اید، اما پس از مراجعت به خانه متوجه ایرادی در کالای مورد خرید شده اید. در اغلب موارد فروشنده ایراد کالایی که عرضه کرده است را نمی پذیرد و شما می مانید و کالایی که کارایی لازم را برای شما ندارد.

از طرف دیگر اشکالی که در نوع خرید سنتی وجود دارد، محدودیت کالاهای قابل مشاهده برای شما است. در این روش امکان بررسی دقیق کالا وجود ندارد. همچنین محدود بودن سلعات کاری فروشنده ها نیز مشکلی است که این نوع خرید را سخت می کند.

حدود ۱۵ سال پیش دو برادر قصد خرید یک دوربین دیجیتالی داشتند. پس از اینکه نتوانستند اطلاعات مورد نظر خود را از سایت های ایرانی به دست آورند مجبور به بررسی سایت های انگلیسی زبان شدند. پس از انتخاب دوربین مورد نظر خود با تلاش زیاد توانستند فروشگاهی را پیدا کنند که این محصول را داشته باشد.

پس از خرید دوربین متوجه ایرادی در لنز آن شدند. تمام این پروسه یک پروسه خسته کننده و اذیت کننده برای این دو برادر بود. این تجربه تلخ باعث شد که این دو برادر به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بیافتند و  به این تریتب فروشگاه دیجی کالا ایجاد شد.

در فروشگاه دیجی کالا تلاش می شود که اطلاعات درست و بی طرفانه ای نسبت به تمام کالاهای موجود در این سایت در اختیار کاربران قرار داده شود. با این محتوای درست تمام کاربران می توانند محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند. امکانات و قابلیت های هر محصولی را بررسی کنند. نظرات موافق و مخالف کاربران دیگر را مطالعه کنند و در نهایت کالای مورد نظر خود را سفارش دهند.

پس از سفارش کالا می توانید زمانی که تمایل دارید کالای خود را دریافت کنید را مشخص کنید و در همان زمان کالا را تحویل بگیرید.
اگر کالایی که از فروشگاه دیجی کالا خریداری کرده اید همانی نباشد که می خواهید، یا جنس اصل نباشد تا هفت روز می توانید آن را عودت دهید. یکی دیگر از خدمات خوبی که از سمت فروشگاه دیجی کالا ارائه می شود این است که مشتری می تواند هزینه کالایی که خریداری کرده است را در هنگام تحویل کالا پرداخت کند.

خرید اقساطی کالا از قسطی کلاب

تنها مساله ای که در رابطه با سایت دیجی کالا وجود دارد این است که باید تمام هزینه کالا یک جا و به صورت نقدی پرداخت شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود این امکان برای اغلب افراد جامعه امکان پذیر نیست.

از این رو سایت هایی مانند قسطی کلاب به وجود امده اند که با هدف رفع این مشکل راه اندازی شده اند. تمام کالاهای موجود در فروشگاه دیجی کالا را می توان به راحتی در قسطی کلاب نیز پیدا کرد با این تفاوت که در قسطی کلاب علاوه بر امکان خرید نقدی، امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد.

با وجود دسته بندی محصولات خوب و کارآمدی که در سایت قسطی کلاب وجود دارد، کاربران می توانند کالاهای مورد نظر خود اعم از کالای دیجیتال، لوازم خانگی، وسایل ورزشی و هر نوع کالای دیگر را مشاهده و خریداری کنند.

در صورتی که کالای مورد نظر میان کالاهای موجود در سایت نبود، کاربر می تواند به بخش سفارش کالای ناموجود مراجعه کرده و کالای مورد نظر را سفارش دهد.
همچنین در قسطی کلاب این امکان وجود دارد که کاربر بتواند با توجه به شرایط اقتصادی که در آن حضور دارد نوع اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل mi 11 pro

خرید قسطی موبایل mi 11 pro
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش شیائومی می 11 پرو نام دارد. برای خرید قسطی موبایل mi 11 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک
امروزه تلفن به یک وسیله جدانشدنی تبدیل شده است و پاناسونیک در تولید تلفن‌های باکیفیت زبان زد می‌باشد و برای خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم...