خرید اقساطی کنسول بازی در تهران

تاریخ انتشار:
1403/6/28 19:21:05

اگر قصد خرید خرید اقساطی کنسول بازی را با شرایطی عالی دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کنسول بازی در تهران

               

معرفی کنسول بازی جذاب!

با شروع تعطیلات بسیاری از بچه‌ها به دنبال سرگرمی‌هایی می‌گردند تا اوقات فراغت خود را پرکنند خانواده‌ها نیز با آگاهی از این مطلب سعی می‌کنند که وسایل مورد نیاز را فراهم کنند. برای خرید قسطی کنسول بازی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از این وسایل کنسول‌های بازی می‌باشند شما با بهره گیری از کنسول‌های بازی برای فرزندان خود می‌توانید اوقات فراعت آن‌ها را پرکنید از جمله مزایای کنسول‌های بازی تنوع در بازی‌ها می‌باشد به گونه‌ای که در نسل هشتم کنسول‌های بازی ما اوج کیفیت بازی‌ها را می‌بینیم به دلیل قیمت بالای کنسول‌های بازی بسیاری از خانواده‌ها از خرید کنسول‌های بازی منصرف می‌شوند ما در اینجا به شما خرید اقساطی کنسول بازی را پیشنهاد می‌کنیم.

ایکس باکس با کیفیتی بی نظیر 

شما با استفاده از ایکس باکس وان ایکس می‌توانید بازی‌هایی با کیفیت 4K را اجرا کنید علاوه بر این این کنسول بازی قابلیت پشتیبانی از بلورهای UHD را دارد این بدان معنی است که بازی‌های این کنسول نه تنها شفاف‌تر به نظر می‌آیند بلکه رنگ‌های آن نیز زنده‌تر می‌باشد. در حین بازی ممکن است اتفاقات جالبی برای شما بیافتد که گاهی دوست دارید ضبط کنید به لطف این کنسول بازی شما می‌توانید چنین کاری را آن هم با کیفیت 4K انجام دهید. برای خرید قسطی کنسول بازی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کنسول از نظر سخت افزاری بسیارقدرتمند می‌باشد، اما این کنسول دارای بازی‌های انحصاری زیادی نمی‌باشد طراحی ایکس باکس وان ایکس از نظر طراحی تفاوتی با کنسول بیش از خود ندارد به نوعی طراحی آن بسیار ساده می‌باشد رنگ مات و ضد خش این کنسول بازی اثر انگشت را به شدت قبل نمی‌گیرد. با خرید اقساطی کنسول بازی از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید. در ساخت این کنسول از یک پردازشگر 8 هسته‌ای سری جگوار AMD با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی ،12 گیگابایت حافظه رم و یک پردازنده گرافیکی 6 ترافلاپلاس رادئون AMD استفاده شده است.

خرید قسطی کنسول بازی از قسطی کلاب

قسطی کلاب امکان خرید اقساطی کنسول بازی در تهران را برای شما فراهم آورده است به این منظور شما می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه روش خرید از بای چک، خرید از پایا و خرید از لیزینگ حکمت ایرانیان امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

قسطی کلاب یکی از بهترین پلتفرم‌های فروش اقساطی در ایران است که شرایط فروش اقساط بسیار عالی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و با داشتن شرایط لازم می‌توانید تا سقف 380 میلیون تومان از قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید و خرید قسطی خود را تکمیل نمایید. 


سایر بلاگ های مرتبط

دوربین فیلم برداری اوسمو اقساطی

دوربین فیلم برداری اوسمو اقساطی
دوربین فیلمبرداری حرفه ای اوسمو را به علاقه مندان عکاسی و فیلمبرداری پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این کالا را از سایت قسطی کلاب تهیه کنید.

خرید نقدی جدیدترین کنسول بازی

خرید نقدی جدیدترین کنسول بازی
کنسول های بازی توسط دو شرکت معروف سونی و مایکروسافت طراحی و تولید می شوند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین کنسول بازی در بخش...