خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/4/16 02:25:02

خرید لپ تاپ قسطی

خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت روشی آسان برای خرید وسایل دیجیتالی نظیر لپ تاپ می باشد.

                                                                       


خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت

انلاین خرید کنید و  لپ تاپ به صورت اقساطی خریداری نمایید میتوانید به صورت اینترنتی خرید کنید 

انتخاب یک لپ تاپ مناسب در بین برندهای مختلف کار دشوار و خسته کننده ای است کمپانی های مختلف انواع مختلفی از لپ تاپ ها با قابلیت های متفاوت را روانه بازار می کنند شما به منظور انتخاب یک لپ تاپ قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که به منظور انجام چه کاری می خواهید از این وسیله استفاده کنید استفاده از لپ تاپ های فوق باریک در گذشته های نه چندان دور کلمه خیلی نا آشنایی نبود و اگر شخصی به دنبال چنین دستگاهی بود مک بوک ایر اپل از جمله معدود گزینه های موجود در بازار بود نوت بوک های فوق باریک که امروزه به اولترابوک شهرت دارند می توانند ضمن برآوردن نیازهای شما فضای کمی را اشغال کنند این لپ تاپ ها مناسب افرادی هستند که به دنبال لپ تاپ های باریکی می گردند که حمل و نقلشان آسان است ما در اینجا قصد داریم نمونه هایی از لپ تاپ های باریک را به شما معرفی کنیم.

لپ تاپ ال جی گرم 15 سبک ترین لپ تاپ دنیا است که وزن آن 1.1 کیلوگرم است این لپ تاپ 15 اینچی از بسیاری از اولترابوک های 13 اینچی سبک تر است و از عمر باتری بالایی برخوردار است این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Corei5 7220U و رم 8 گیگابایتی است و از نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی بهره می برد مجهز بودن به پورت یواس بی از نوع c و سیستم صدای DTS از سایر ویژگی های این لپ تاپ است.

سامسونگ نوت بوک 9 از جمله لپ تاپ های 15 اینچی است که وزن آن 1.28 کیلوگرم است عمر باتری این دستگاه 12 ساعت است نمایشگر این لپ تاپ فول اچ دی است و زاویه دید بالایی دارد.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر در زمینه فروش اقساطی وسایل دیجیتال است که امکان فروش اقساطی لپ تاپ را فراهم آورده است در صورت هر گونه سوال با تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس
لپتاپ‌های بسیاری توسط کمپانی‌های معتبر طراحی و تولید شده‌اند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها برند ایسوس است. برای خرید قسطی لپ‌تاپ...

خرید قسطی گوشی poco f5 pro

خرید قسطی گوشی poco f5 pro
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco f5 pro با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید..