ps4 اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:30:15

کنسول ps4 از جمله محصولات بازی است که در میان قریب به اتفاق نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است، اما اخیرا قیمت آن به قدری بالا رفته است که اغلب قدرت خرید آن را ندارند. با مراجعه به بخش بازی و سرگرمی سایت قسطی کلاب می توانید این کالا را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه خریداری کنید. ps4 اقساطیخرید اقساطی کنسول بازی

فروش کنسول اقساطی امروزه نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا رایج شده است. چرا  این اتفاق رخ داده است؟ چراکه فروش کنسول اقساطی مانند PS4 اقساطی دنیای جدیدی را بین مردم خلق کرده است. مثلاْ تا ۵۰ سال قبل کسی حتی به ذهنش هم خطور نمی کرد که روزی صاحب این نعمت خواهد شد که وسایل ارتباطی با حجم بسیار کم خود را در جیب گذاشته و با آن هرجا که می خواست می رفت.

جواب گوشی های هوشمند است. در کشور خودمان بسیاری از مردم تقاضا کننده هستند و عده ای هم در زمینه فروش کالا و در این مورد بخصوص در حوزه فروش اقساطی کنسول مانند PS4 قسطی فعالیت می کنند.

فروش اقساطی کنسول های بازی مانند کنسول PS4 اقساطی

فروش اقساطی کنسول بازی مانند ps4 اقساطی معمولاْ دارای مزایا و معایبی می باشد. از مزایای فروش اقساطی کنسول بازی می توان به موردی اشاره کرد که همان درصد سودی می باشد که فروشنده با فروش ps4 اقساطی به دست می آورد و از معایب فروش اقساطی کنسول بازی بطور اخص فروش PS4 اقساطی این است که فروشنده ریسک می کند و از دیگر معایب فروش PS4 اقساطی ای است که فروشنده باید مثلاْ ۱۲ ماه صبر کند تا سرمایه اش برگردد. صد البته از میزان درصد سود حاصل از فروش اقساطی کنسول بازی نباید غافل شد.

تعیین درصد سود حاصل از فروش اقساطی کنسول بازی مطابق با قواعد و مقررات استانداردهای بین المللی می بایست صورت گیرد. رعایت مقررات استاندارد های نوشته شده در ایران موجب خواهد شد اصول منظمی که در فروش اقساطی کنسول بازی مانند PS4 اقساطی حاکم است که ریسک قرارداد منعقد شده ناشی از فروش اقساطی کنسول بازی به حداقل برسد.

ps4 در دسته بازی ها و سرگرمی قرار می گیرد و همانطور که مشخص است طرفدار این کنسول ها به طور عمده نوجوانان و جوانان هستند. ps4 را به صورت اقساطی می توان خریداری کرد تا از لذت این کنسول بی بهره نماند. شرایط اقساطی ps4 در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مهیا است. 

اما به هرحال چه بخواهیم و چه نخواهیم افراد معدودی هستند که طی انعقاد قرارداد در خصوص فروش اقساطی کنسول بازی شرایطی را مطرح می کنند که خودشان آنها را در یک فروش مثلاْ PS4 اقساطی نوشته و خودشان هم اجرا می کنند تا صاحب حداکثر سود ناشی از فروش PS4 اقساطی شوند.

فرمول محاسبه درصد سود ناشی از فروش اقساطی

کنسول بازی و فروش اقساطی کنسول یا فروش PS4 اقساطی چه معنایی دارند؟ کنسول بازی یا Game Console یک وسیله رایانه ای است که به منظور ارسال سیگنال ویدیویی و تصویر قابل مشاهده ساخته شده است. کنسول بازی معمولاْ به چندین نوع مشخص تقسیم می شود. بنابراین باید بدانید که در فروش اقساطی کنسول بازی به دنبال چه نوع کنسولی هستند. این سه نوع کنسول بازی شامل کنسول های بازی ویدیویی خانگی و کنسول های بازی دستی و کنسول های بازی ویدیویی  و کنسول های بازی ویدیویی هیبریدی که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند.

نوعی کنسول بازی ویدیویی

با آشنایی با این سه نوع کنسول بازی حین فروش اقساطی کنسول بازی براحتی می توانید تشخیص دهید که کدام نوع برای شما مناسب است. البته دسته بندی های دیگری هم وجود دارد مثلاْ تقسیم کنسول های هر بازی بر اساس مدل که براحتی می توان اطلاعات وسیعی در مورد کنسولی که مورد نیاز شماست بدست آورد.

کنسول بازی PS4

PS4 مخفف همان واژه پلی استیشن 4 (Playstation 4) است در بین کل کنسول های بازی در دستۀ  کنسول های بازی ویدیویی خانگی قرار دارد. PS4 در گروه کنسول های ردۀ نسل هشتم قرار می گیرد. این کنسول بازی ، یعنی PS4 اولین بار در شرکت سونی و در سال 2013 تولید و به بازار معرفی شد.با اینکه کنسول PS5  نیز وارد بازار شده است ولی هنوز کنسول بازی PS4 طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. 

فروش اقساطی کنسول بازی PS4 به همین دلیل رایج شده است. خرید و فروش کنسول PS4 قسطی و از طرف دیگر قیمت بالای PS4  نیز از دیگر دلایل افزایش خرید و فروش PS4 قسطی می باشد. خرید و فروش کنسول بازی PS4  قسطی در راستای کمک به دوست داران این کنسول بازی  نیز می باشد. به این منظور که تحت شرایط فروش PS4 قسطی به طرفداران این کنسول بازی کمک می شود تا همگان بتوانند تحت شرایط فروش اقساطی کنسول بازی PC4 از صاحبان این کنسول بازی محبوب و پیشرفته باشند.

مزایا و مشخصات PS4 :

  • قابلیت بازی آنلاین
  • قابلیت بازی حین دانلود
  • دارای پردازندۀ با معماری X86
  • دارای سخت افزار پیشرفته و البته متنوع
  • ...

پردازندۀ ویژۀ دارای معمای X86

مزایا و مشخصات کنسول بازی PS4 بسیار زیاد است ولی امکان خرید PS4 قسطی برای بسیاری از ایرانیان یک موهبت است. قسطی کلاب امکان خرید ps4 از دم قسط را برای شما فراهم آورده است به این منظور شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پی اس فور

خرید قسطی پی اس فور
کنسول بازی ps4 جز برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی پی اس فور دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت...

فروش قسطی اسکیت

فروش قسطی اسکیت
مجموعه قسطی کلاب، در اقدامی قابل توجه طرح فروش قسطی اسکیت را به مرحله اجرا درآورده است. فروش قسطی اسکیت، به ویژه با آغاز فصل تابستان ...