خرید اقساطی لپ تاپ در تهران

تاریخ انتشار:
1403/6/28 19:33:08

خرید اقساطی لپ تاپ

به منظور خرید اقساطی لپ تاپ به بخش لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



خرید اقساطی لپ تاپ در تهران


کاربردی ترین لپ تاپ های روز دنیا را در سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال خریداری نمایید و به صورت اقساطی میتوانید پرداخت نمایید         امروزه لپ تاپ ها کاربرد بسیاری در زندگی افراد دارند این وسیله به دلیل پرتال بودن بسیار محبوب است در واقع قابل حمل بودن لپ تاپ ها ویژگی بارز آن ها می باشد در سال های اخیر ما شاهد ساخت و گسترش انواع لپ تاپ ها بودیم به گونه ای که پیشرفت فناوری مرتبط با لپ تاپ ها آنقدر بالا بود که ما شاهد تولید و طراحی انواع مختلف لپ تاپ ها توسط شرکت های سازنده بودیم ما در اینجا قصد داریم ویژگی های لپ تاپ های جدید را معرفی کنیم.

پورت USB یکی از محبوب ترین پورت ها می باشد و از زمان معرفی و رونمایی آن تاکنون برای انجام کارهایی از قبیل شارژ گوشی ها و تبلت ها ,انتقال اطلاعات به حافظه فلش و اتصال کامپیوتر یا لپ تاپ به داک استیشن مورد استفاده قرار گرفته است لپ تاپ های قدیمی مجهز به USB-A می باشند اما لپ تاپ های جدید مجهز به USB-C هستند که یک پورت چند کاره است و قابلیت های بیشتری نسبت به پورت های قدیمی دارد در این پورت ها امکان انتقال برق و اطلاعات از طریق یک کابل وجود دارد یکی از دیگر قابلیت های پورت های جدید دو طرفه بودن آن ها می باشد.

صفحه نمایش لپ تاپ های قدیمی دارای رزولوشن تصویر پایینی بودند و کاربران را هنگام وبگردی و ویرایش اطلاعات دچار مشکل می کرد اما اکثر لپ تاپ هایی که امروزه تولید می شوند از فناوری فول اچ دی در صفحه نمایش های خود استفاده می کنند و با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شوند.

پس از استفاده از فناوری OLED در گوشی های هوشمند اکنون نوبت به استفاده از این صفحه نمایش ها در لپ تاپ ها رسیده است لپ تاپ هایی که از این فناوری استفاده می کنند دارای کیفیت تصویر بالایی هستند.

سایت قسطی کلاب یک سایت مختص فروش اقساطی کالا است که امکان خرید اقساطی لپ تاپ را برای شما فراهم آورده است برای خرید لپ تاپ می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی wing ال جی

خرید اقساطی گوشی wing ال جی
کمپانی ال جی برای بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی wing ال جی به بخش کالای دیجیتال در...

خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک

خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک
برند سامسونگ برندی موفق و مشهور در زمینه تولید لوازم خانگی و کالای دیجیتالی است. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ با چک به بخش تبلت در...