خرید قسطی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/4/10 10:21:06

گوشی یک کالای مورد نیاز برای افراد جامعه است که طرفدار های زیادی به خود جذب کرده است و نمی توان نقش مهم گوشی موبایل را نادیده گرفت. برای مشاهده محصولات به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




                                                                     

موبایل و لوازم دیجیتال برای خرید قسطی

در سال های اخیر ما شاهد پیشرفت و توسعه گوشی های موبایل بوده ایم. امروزه موبایل ها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان دارند، به گونه ای که بسیاری از افراد از طریق گوشی هوشمند خود کسب درآمد می کنند. شما برای انجام بسیاری از کار ها می توانید از این گوشی ها استفاده کنید. شرکت های زیادی در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. شرکت های تولید کننده در زمینه گوشی های موبایل هر ساله به طور مداوم و با تغییر تکنولوژی در حال به روز رسانی گوشی های خود هستند.شرکت های نام آشنایی که نیاز های افراد را به خوبی می شناسند و تغیرات لازم را انجام می دهند.

گوشی های موبایل از جمله کالای دیجیتالی است که افراد با هر شرایط سنی از آن ها استفاده می کنند، پس وجود یک استراتژی درباره نوع نیاز افراد بسیار کارساز است. با شناخت نوع نیاز می توان درصد فروش در بازار های جهانی را افزایش داد.

سامسونگ برند معتبر در تولید گوشی 

یکی از شرکت های موفق در حیطه تولید و ساخت گوشی های هوشمند، کمپانی سامسونگ می باشد. اگر به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت بالا هستید، می توانید گوشی های شرکت سامسونگ را انتخاب کنید. گوشی های سامسونگ در رده بندی های مختلفی روانه بازار شده اند تا افراد با هر سلیقه و شرایطی خریدی لذت بخش را تجربه کنند. رده های متوسط این گوشی به طرز عجیبی مورد استقبال قرار گرفته است، زیرا علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارند. این شرکت به طور مداوم در حال به روز رسانی گوشی های خود است.

شرکت سامسونگ در روز های آینده قصد دارد، از گوشی جدید خود با نام گلکسی A9 پرو رونمایی کند. این شرکت قصد دارد که از تراشه اسنپدراگون 710 در گوشی های جدید خود استفاده کند. سامسونگ با این کار، محصولی قدرتمند تر از محصولات قبلی خود به مشتریانش ارائه می دهد. تا به حال چیزی در مورد طراحی این گوشی شنیده نشده است. بسیاری عقیده دارند که این گوشی با اقتباس از گوشی گلکسی A9 تولید خواهد شد. این یعنی برخلاف محصولات قبلی دوباره از یک ماژول مستطیلی برای دوربین که در گوشه سمت تعبیه می شود استفاده خواهد شد.

سامسونگ در این محصول قرار است، از یک صفحه نمایش 6.28 اینچی آمولد با وضوح Full HD + استفاده نماید. در زمان عرضه کاربران قادر به خرید این گوشی با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. در این موبایل قرار است از یک باتری 3720 میلی آمپر بر ساعت استفاده شود. سیستم عامل این محصول اندروید 8.1 اوریو خواهد بود.

این محصول اولین گوشی در جهان است که به دوربین چهارگانه مجهز است. از یک سنسور 24 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی و سنسور های 5 و 10 مگاپیکسلی در این گوشی استفاده می شود.

فروش اقساطی گوشی های برتر در قسطی کلاب

شرکت های مختلفی مانند اپل و سامسونگ در حال تولید گوشی های باکیفیت هستند و همانطور که مشخص است، قیمت برخی از این گوشی ها بسیار بالا می باشد. این گوشی ها را می توان در سایت اینترتی قسطی کلاب با شرایط و فروش اقساطی تهیه کنید. قسطی کلاب یک سایت معتبر در زمینه فروش کالا های مختلف است که برای رفاه حال کاربر ها و مصرف کننده های خود، فروش اقساطی را فراهم کرده است.

برای خرید قسطی موبایل می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این سایت عرضه کننده انواع محصولات به شکل اقساطی است.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A52

خرید قسطی A52
یکی از گوشی‌های جذاب و دوستداشتنی برند سامسونگ مدل گلکسی a52 می‌باشد. برای خرید قسطی A52 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس
جدیدترین محصول برند اپل گوشی آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...