فروش اقساطی گوشی موبایل در رشت

تاریخ انتشار:
1403/8/1 17:41:09

گوشی های موبایل جزو کالای دیجیتال است و با توجه به تغییرات تکنولوژی مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است. به منظور مشاهده جزئیات فروش اقساطی گوشی موبایل در رشت به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی گوشی موبایل در رشت

فروش اقساطی گوشی

امروزه با توجه به تغییرات زندگی و اوضاع اقتصادی افراد، خرید گوشی های موبایل آن هم به صورت نقدی کمی دشوار و سخت شده است. از این رو شرکت ها و فروشگاه های مختلفی برای عرضه این کالا ها شرایط فروش اقساطی را ایجاد کرده اند. سایت اینترنتی قسطی کلاب یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش لاست که برای سهولت خرید کاربر های خود، شرایط فروش اقساطی را فراهم کرده است.

فروش اقساطی گوشی موبایل

قسطی کلاب یکی از معتبر ترین سایت های فروش اینترنتی می باشد که توانسته تا به امروز به خاطر شرایط فروش اقساطی به مشتریان خود، جایگاه ویژه ای را پیدا کند. 

برند های عرضه کننده گوشی موبایل

بسیاری از شما شرکت هایی چون سامسونگ و اپل را سازنده گوشی های رده بالا می دانید، اما در سال های اخیر توازن تا حدی به هم خورده است که امروزه شاهد این هستید که کمپانی های بسیاری در تلاش هستند تا با توجه به استاندارد های جهانی و برند های سامسونگ و اپل گوشی های هوشمندی را ارائه کنند.

بسیاری از کمپانی های دیگر در تلاش می باشند تا استاندارد های گوشی های خود را به گوشی های رده بالای شرکت سامسونگ و اپل نزدیک کنند و در این راستا موفقیت هایی نیز صورت گرفته است.

سونی یکی از این شرکت ها می باشد. یکی از گوشی های این کمپانی، اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی است. بدنه این گوشی از آلومینیوم ساخته شده است که دورتا دور آن توسط یک لایه از نسل پنجم شیشه های ضدضربه و ضدخش احاطه شده است. بدنه این گوشی در مقابل نفوذ گرد و خاک مقاوم بوده و داخل این گوشی یک باتری 3230 میلی آمپر ساعتی قرار دارد. به کمک فناوری Smart Stamina شما می توانید مصرف شارژ باتری و حتی شارژدهی گوشی را مدیریت کنید. 

از جمله ویژگی های بارز این گوشی استفاده از صفحه نمایش 4k HDR می باشد. صفحه نمایش این موبایل 5.5 اینچی می باشد و قابلیت پخش تصاویر HDR کیفیت تصاویر را تا حد قابل توجه ای افزایش داده است. تراشه این دستگاه Snapdragon 835‌ می باشد که یک پردازنده 8 هسته ای و چهار گیگابایت بایت رم را کنترل می کند. این دستگاه شامل حافظه داخلی 64 گیگابایتی از نوع UFS می باشد که می توان به کمک کارت حافظه تا 256 گیگابایت هم بر آن اضافه کرد. دوربین اصلی آن 19 مگاپیکسل می باشد.

 همچنین دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این دستگاه به طور پیش فرض از اندروید 7.1 استفاده می کند.

به طور کلی و با توجه به شرایط پیشرفت زندگی افراد مختلف گوشی های موبایل به یک ضرروت تبدیل شده است و بدون گوشی ها نمی توان زندگی را اداره کرد.

فروش اقساطی گوشی موبایل در قسطی کلاب

همانطور که می دانید شرایط زندگی و اوضاع اقتصادی کمی تغییر کرده است و خرید کالای دیجیتال و انواع گوشی ها به صورت نقدی کمی دشوار است. از این رو سایت قسطی کلاب شرایط فروش اقساطی را برای کاربر های خود ایجاد کرده است.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما می‌توانید با 3 روش خرید از بای چک، خرید از لیزینگ پارسیان یا خرید از لیزینگ فراز اندیشان خرید خود را کامل کنید و با توجه به شرایطی که دارید، یکی از این 3 روش را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي a10s

خرید قسطی گوشي a10s
اگر به دنبال خرید یک گوشی زیبا و باکیفیت از یک برند شناخته شده هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید قسطی گوشي a10s را از بخش موبایل در...

فروش اقساطی گوشی A73 سامسونگ

فروش اقساطی گوشی A73 سامسونگ
گوشی a73 جز بهترین مدل‌های میان رده با اسنپدراگون می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای..