فروش قسطی ps4

تاریخ انتشار:
1403/6/30 00:10:00

کنسول های بازی ps4 به عنوان یکی از وسیله های بازی بسیار پر طرفدار در میان گیمر ها هستند که بالا رفتن قیمت ان ها در ماه های اخیر توان خرید را از بسیاری گرفته است. قسطی کلاب با فروش قسطی ps4 در بخش بازی و سرگرمی خود تلاش کرده است که این مشکل را برای مشتریان خود حل کند. فروش قسطی ps4  

کنسول بازی(Game Console)

کنسول بازی یا همان پیشانۀ بازی قدمتی حدود 20 سال دارد. اولین کنسول بازی رایانه در سال 1972 وارد بازار شد در حالیکه از سال 1950 بازی های رایانه ای ساخته شدند.

اولین کنسول بازی که با کابل به تلویزیون وصل می شد Magnavox Odyssey بود که اولین بازی آن فقط بازی پینگ پونگ بود. کنسول بازی تنها ابزاری است برای اینکه بدانید که کنسول بازی یک دستگاه است و تنها نقشی که دارد این است برای انجام بازی هایی مانند PS4 طراحی و فروخته می شود و شما برای بازی دیگر نیازی به تلویزیون ندارید.

 کنسول بازی در حال حاضر به هیچ وجه با کنسول بازی آن سالها شباهتی ندارد. یکی از معروف ترین کنسول بازی که هم در ایران و هم در کشورهای دیگر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است PS4 می باشد. فروش اقساطی کنسول بازی به شما کمک می کند تا با داشتن این دستگاه که مجهزتر از رایانه است مشغول بازی شوید. 

آتاری 2600 یکی از کنسول بازی های قدیمی

 عکسی که بالا مشاهده می کنید یک کنسول بازی می باشد که آتاری 2600 نام دارد و الآن در مقایسه با کنسول بازی های جدید چون PS4  دیگر خیلی طرفدار ندارد.

به طور کلی کنسول بازی ps4 طرفدار های خودش را دارد. از این رو شرکت های تولید کننده این دستگاه، در حال طراحی و تولید مدل های جدید و مختلف می باشند. با توجه به اینکه به روز رسانی یکی از چشم انداز های این شرکت ها است، خرید به صورت نقد برای بیشتر استفاده کننده ها امکان پذیر نیست. فروش قسطی ps4 در قسطی کلاب یک مزیت برای کاربر های این کنسول است. 

فروش اقساطی کنسول بازی PS4  

در حال حاضر رقابت در فروش کنسول بازی به قدری شدید شده است که فروشندگان با شرایط ایده آل در حال فعالیت فروش اقساطی کنسول بازی هستند. فروش اقساطی کنسول بازی شرایطی را فراهم کرده است تا شما بتوانید به صورت قسطی و راحت تر از فروش نقدی از فروش اقساطی کنسول بازی بهره مند شوید و همچنین با مراجعه به فروشندگان معتبری که فروش اقساطی کنسول را انجام می دهند، یک کنسول بازی خریداری کنید و از مزایای فروش اقساطی کنسول بازی استفاده کرده و حتی PS4   خریداری کنید و از این کنسول بازی لذت ببرید.

 کنسول بازی هایی همچون PS4   از کنسول بازی های نسل هشتم هستند و در بین تمامی کنسول بازی های دیگر یک کنسول شاخص و پرچمدار نسل هشتم می باشد.فروش اقساطی کنسول بازی PS4   سیر صعودی را طی می کند. لازم به ذکر است که PS4 از جدیدترین محصولات شرکت سرشناس سونی می باشد 

کنسول بازی PS4 از نسل هشتم شرکت سونی

البته خود PS4 دارای مدل های مختلفی است و مدل های مختلف و بسیار متنوعی دارد. در هر صورت شما حتی با فروش اقساطی PS4 می توانید با شرایط مناسب از مراکزی که کالاهایی از این دست را کاملا اقساطی به فروش می رسانند تهیه کنید. 

 وقتی در مورد فروش اقساطی PS4 صحبت می کنیم بهتر است این کنسول بازی را بیشتر و بهتر بشناسیم.

PS4 و فروش اقساطی

از زمانی که PS4)Playstation 4) به بازار آمده است. فروش گستردۀ آن به صورت نقدی و اقساطی سیر صعودی داشته است. یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش اینترنتی و به صورت اقساطی یعنی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب همانند برخی دیگر سایت ها فروش اقساطی PS4 را شروع کرده است. جهت خرید این پلی استیشن می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و تمامی اطلاعات مربوط به فروش اقساطی را بررسی نمایید. 

برای فروش اقساطی PS4 نیاز داریم این کنسول را بیشتر بشناسیم. از آنجاییکه PS4 طرفداران بسیاری دارد فروشگاه قسطی کلاب، شرایط بسیار مطلوبی برای طرفداران PS4 مهیا کرده است به طوری که با فروش اقساطی PS4 تقریباً همۀ دوستداران این پلی استیشن می توانند آن را تهیه کنند.

کنسول بازی PS4 بهترین محصولی است که شرکت سونی آن را تولید کرده است. همانطور که بیشتر گفتیم PS4 دارای مدل های متنوعی است. اگر می خواهید از شرایط ایده آل فروش اقساطی PS4 استفاده کنید لازم است مدل های مختلف PS4 را بهتر بشناسید. 

کنسول PS4 دارای مدل هایی مانند Slim و Pro و Dualshock می باشد که البته هر کدام از این مدل ها خود دارای کدهای مختلفی و متنوعی است. وقتی ویژگی های این سه مدل را بررسی کنیم بسیار راحت تر می توانید از فروش اقساطی PS4 بهره مند شوید. از بین مدل  Slim بیشترین طرفدار را دارد و فروش نقدی و یا فروش اقساطی PS4 بیشتر از مدل های دیگر است.

یک از ایرادهایی که بعضی از پلی استیشن های قبلی محصول سونی داشت مربوط به دستۀ آنها بود. این دسته های که تا نسل تغییر نکرده بود یکی از مواردی بود که مورد انتقاد قرار می گرفت. ولی با تولید PS4 بسیاری از ایرادهایی که نسل های قبلی داشتند برطرف شد. همچنین رابط کاربری در PS4 بسیار پیشرفت نشان می دهد.

نگرانی از اینکه در نسل های قبل مانند  PS3 این تنها خود سونی بود که قادر بود برای این کنسول بازی بسازد ولی در PS4 این مشکل نیز برطرف شده و شما با تهیه PS4 از فروشگاه ها مخصوصاْ فروشگاه هایی که در زمینه فروش اقساطی PS4 فعالیت می کنند شاهد تعداد بسیار زیادی از بازی ها در لیست بازی های PS4 خواهد بود.

ویژگی های PS4 نشان می دهد که بسیاری از کمبود هایی پلی استیشن های قبلی داشتند کاملاً بر طرف شده است. بنابراین به جرات می توان PS4 را بهترین محصول سونی دانست. می خواهیم اطلاعاتی دربارۀ خود PS4 به شما بدهیم تا شما بتوانید وقتی که از فروش اقساطی PS4 استفاده کرده بدانید چه پلی استیشن بی نظیری را خریداری کرده اید.

مورد اول مربوط به مهمترین قطعۀ PS4 یعنی پردازنده (Processor) می باشد که افزایش چشمگیر در قدرت این پلی استیشن را تجربه خواهید کرد.

این نسخه قابلیت اتصال Wi-Fi به اینترنت را دارا می باشد که علت این قابلیت، پورت LAN این پلی استیشن می باشد. به واسطۀ ایجاد این قابلیت می توانید از امکانات اینترنی یعنی بازی های آنلاین لذت ببرید. 

طراحی  کاملاً متفاوت و ظاهری بسیار زیبا و جذاب از دیگر ویژگی های PS4 است.

با استفاده از فروش اقساطی PS4  پلی استیشنی خواهید داشت که پردازشگر آن تک تراشه یا Single-Chip Custom  می باشد.

دارای CPU اصلی از نوع  هشت هسته با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز و مدل AMD x86 Jaguar 

PS4 دارای ظرفیت هارد گسترده ای از 500GB  تا  5400rpm  ظرفیت هارد PS4 فضایی از 500GB تا 5400rpm را دارا می باشد.

 PS4 رزولوشن تصویری 480-1080P   و 480-1080E را در اختیار شما قرار می دهد.

 PS4 دیگر نیازی به این کار نیست و PS4 دارای تنظیماتی است که خود PS4 انجام می دهد.

۹- PS4  با اینکه می تواند چهار تصویر سه بعدی را ارایه کند ولی PS4 برای پورت های آنالوگ هنوز به مرحله  ارایه نرسیده است.

۱۰ – ابعاد PS4 دارای 270mm در  عرض و ارتفاع 53mm و دارای طول ۳۰۵ میلیمتری می باشد.

۱۱- وزن PS4 تقریباْ  کمی بیشتر از 2.5 کیلو گرم می باشد.

12- دارای یک درایور بلوری است.

۱۳- PS4 می تواند به لحاظ  خروجی های تصویری  HDMI و نوری دیجیتال را ارایه می کند.

14- تعداد پورت های کنسول PS4 شامل ۴ عدد USB-SuperSpeedمی باشد.

۱۵- کنسول PS4 دارای چهار پورت یو اس بی است که این پورت ها مدل USB-Super Speed می باشند.

کنسول SP4 بسیار گسترده و متنوع است که باید برای فروش اقساطی گوشی موبایل از آنها اطلاع داشت. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پلی استیشن4 پرو

خرید قسطی پلی استیشن4 پرو
کنسول بازی پلی استیشن یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی پلی استیشن4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

خرید کنسول بازی

خرید کنسول بازی
با وجود شرایط ویژه در کشور و شیوع بیماری کرونا بهترین روش برای در امان ماندن از بیماری، ماندن در خانه می باشد. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی...