ps5 قسطی

تاریخ انتشار:
1403/7/29 15:12:09

اگر علاقه‌مند به خرید جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی می‌باشید، می‌توانید با مراجعه به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب، ps5 قسطی مورد علاقه خود را خریداری کنید.


ps5 قسطی


معرفی کنسول پلی استیشن 5

کنسول پلی استیشن 5 جدیدترین کنسول طراحی شده توسط شرکت سونی بوده که عرضه این کنسول با استقبال خوب گیمرها روبرو شده است. امروزه خرید قسطی پلی استیشن 5 یکی از مناسب‌ترین روش‌های موجود جهت تهیه این کنسول ارزشمند می‌باشد که این موضوع در مقایسه با خرید نقدی کنسول ps5 گزینه بهتری خواهد بود. پیشرفت صنعت گیم‌های ویدیویی باعث شده تا نتوان از کنسول‌های قدیمی برای اجرای بازی‌های جدید بهره گیری نمود.

زیرا بازی‌های ویدیویی که این روزها برای علاقه‌مندان عرضه می‌شوند سخت افزار قدرتمندی را برای اجرا می‌طلبند. از این رو امکان اجرای بازی‌های جدید با استفاده از کنسول‌های قدیمی وجود نخواهد داشت و این امری طبیعی است. به همین علت شرکت سونی کنسول نسل نهمی خود را تحت عنوان پلی استیشن 5 برای اجرای تمامی بازی‌های روز دنیا طراحی کرد. برای خرید ps5 قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار استفاده شده در PS5، اجرای بازی‌های ویدیویی تا چند سال آینده را امکان پذیر کرده است. به همین منظور با خرید قسطی پلی استیشن 5 می‌توان تا چندین سال تمامی بازی‌های جدیدی که عرضه می‌شوند را به راحتی اجرا نمود. با خرید ps5 اقساطی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ویژگی‌های کنسول پلی استیشن 5

شرکت سونی در کنسول پلی استیشن 5 از پردازنده نسل سوم رایزن استفاده کرده که این پردازنده از معماری Zen 2 بهره می‌برد. وجود این پردازنده در کنسول PS5 باعث شده تا کاربران شاهد دریافت صدای سه بعدی در آن باشند. 

صدای سه بعدی این کنسول به راحتی قابل دریافت بوده و نیازی به خرید هدست مجزا نخواهد بود. همچنین از پردازنده گرافیکی Navi با معماری RDNA 2 در بخش گرافیک این کنسول استفاده شده است. سونی در جدیدترین کنسول خود یعنی پلی استیشن 5 از حافظه SSD به مقدار 1 ترابایت استفاده کرده که این موضوع، سرعت نصب و بارگذاری بازی‌ها را به بالاترین حد خود رسانده است. به این ترتیب گیمرها دیگر نیازی به صرف زمان طولانی برای نصب و بارگذاری بازی‌ها نخواهند داشت. با خرید ps5 قسطی از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

همچنین حافظه موقت (Ram) استفاده شده در این کنسول 16 گیگابایت و از نوع DDR6 است. به این ترتیب خرید قسطی پلی استیشن 5 می‌تواند امکانات بی‌نظیری را در اختیار گیمرها قرار دهد. بهتر است بدانید که کنسول ps5 امکان پخش تصاویر با رزولوشن 8k را دارا می‌باشد که این موضوع تجربه بازی‌های جدید را بسیار لذت بخش خواهد کرد. وجود قابلیت Backward انجام بازی‌های ps4 را در ps5 امکان پذیر کرده است. 

این کنسول از سه پورت USB 3.2 به همراه HDMI 2.1 بهره می‌برد. در حال حاضر کنسول پلی استیشن 5 در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود که انتخاب هر کدام از آن‌ها سلیقه‌ای خواهد بود. خرید ps5 اقساطی در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر شد.

شرایط خرید ps5 قسطی با چک یا سفته!

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید خرید قسطی پلی استیشن 5 گزینه ایده آلی برای تهیه این کنسول است. امروزه شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی در زمینه خرید اقساطی کنسول بازی فعالیت می‌کنند که یکی از مناسب‌ترین آن‌ها قسطی کلاب است. فروشگاه قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر و با تجربه در زمینه فروش کالای دیجیتال و خرید قسطی پلی استیشن 5 بوده که شرایط بسیار خوبی را برای متقاضیان ارائه می‌دهد.

با مراجعه به وب سایت این فروشگاه امکان خرید قسطی و نقدی پلی استیشن 5 وجود دارد. به همین جهت اگر به دنبال خرید قسطی پلی استیشن 5 هستید می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی قسطی کلاب کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. ناگفته نماند که شرایط لازم جهت خرید قسطی این کنسول در وب سایت قسطی کلاب موجود می باشد. برای خرید ps5 اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی xbox series x

خرید اقساطی xbox series x
شرکت مایکروسافت یکی از بهترین برندهای دنیا است. برای خرید اقساطی xbox series x به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت...

خرید اقساطي ایکس باکس سری ایکس

خرید اقساطي ایکس باکس سری ایکس
این روزها کنسول‌های بازی بین عموم مردم بسیار محبوبیت پیدا کرده‌اند. سایت قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین برای خرید اقساطي ایکس باکس سری ایکس...