سایت دیجي کالا

تاریخ انتشار:
1403/7/13 12:10:47

دیجی کالا یک سایت فروش نقدی کالا های مختلف است. این سایت کالا های مختلف و مورد نیاز افراد را تامین می کند، اما همه افراد قدرت خرید یکسانی ندارند و از این رو سایت قسطی کلاب طرح فروش اقساطی کالا را برای تمام افراد در نظر گرفته است. برای خرید اقساطی تمام کالاهای مورد نیاز خود به صورت قسطی می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایت دیجي کالا

خرید از سایت دیجي کالا

هر کسی که در مورد فروشگاه اینترنتی و خرید انلاین اطلاعاتی هر چند بسیار کم داشته باشد، حتما نام فروشگاه اینترنتی دیجي کالا را نیز شنیده است.

دیجي کالا از سال ۱۳۸۳ توسط دو برادر راه اندازی شده است. این سایت در ابتدا تنها کالاهای دیجي تال به فروش می رساند، اما با گذشت زمان پیشرفت این شرکت، امروز سایت دیجي  کالا به جایی رسیده اند که هر نوع کالایی را به صورت آنلاین به فروش می رساند و روز به روز خدمات خود را گسترده تر می کند.

اکنون سایت دیجي  کالا بیش از دو میلیون بازدید در روز دارد و ۷۰ درصد از سهم بازار آنلاین کشور را به خود اختصاص داده است. همچنین رتبه الکسای این سایت سوم کشور است.
سایت دیجي  کالا علاوه بر این که تمام کالاهای مورد نیاز کاربران را دارد، از این نظر که برای چند هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است بسیار قابل تحسین و احترام است. به طوری که در سال ۹۷ تعداد کارکنان مستقیم سایت دیجي  کالا دو هزار نفر بوده  است.

علاوه بر سایت دیجي  کالا این شرکت بخش های دیگری نیز دارد که عبارت اند از دیجي  استایل، دیجي  کالانکست، دیجي  کلاب، دیجي  پی، فیدیبو. در میان این بخش ها شاید جذاب ترینشان دیجي  کالا نکست و دیجي  کلاب باشد.

دیجي  کالا نکست بخشی است که برنامه های نوآورانه را مدیریت می کند و تا حدی از استارت آپ های جدید حمایت و در ان ها سرمایه گذاری می کند.همچنین دیجي  کلاب برای حمایت از مشتریان موجود و رسیدن به وفاداری از سمت مشتریان راه اندازی شده است. در این بخش خدمات و تخفیفاتی برای مشتریان دیجي  کالا ارائه می شود. بخش های دیگر نیز هر کدام در موضوع خاصی فعالیت دارند.

از کارهای خوب دیگری که توسط سایت دیجي  کالا و در راستای رضایت مشتریان انجام شده است، توسعه نسخه های اندروید و آی او اس برای این سایت است. با این کار کاربران می توانند در هر جایی یک فروشگاه اینترنتی را همراه خود داشته باشند و در اوقات فراغت خود مشخصات کالاهای مورد نیاز خود را بررسی کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب 

سایت دیجي  کالا به طور کلی تمام تلاش خود را می کند که محیطی جذاب و امکاناتی خوب را در اختیار کاربران مختلف قرار دهد. تنها مساله ای که در رابطه با این سایت وجود دارد این است که تمام کالاهای موجود در این سایت باید به صورتن نقدی خریداری شود.
با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، خرید نقدی کالاهایی مانند لوازم خانگی و یا به صورت کلی تمام کالاهای وارداتی بسیار مشکل شده است و اغلب خانواده ها توان ان را ندارند؛ به خصوص اگر در حال خرید جهیزیه باشند.

از این رو سایت هایی مانند قسطی کلاب راه اندازی شده اند که این مشکل را شناسایی کرده و درصدد رفع آن برآمده اند. قسطی کلاب و سایت هایی مشابه به ان توسعه پیدا کرده اند تا مشکل اقتصادی و فشار های ناشی از ان را برای خانواده ها برطرف کنند.

در قسطی کلاب با توجه به دسته بندی خوبی که از محصولات وجود دارد کاربران می توانند به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا کنند و در جهت خرید ان اقدام نمایند. در هنگام خرید هر کاربر می تواند بر اساس نیازی که دارد اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه را برای پرداخت هزینه ی آن انتخاب کند.

نکته ی دیگری که در رابطه با قسطی کلاب وجود دارد این است که در صورت عدم وجود هر کالایی در سایت کاربران می توانند به بخش سفارش کالای ناموجود مراجعه کنند و کالای مورد نیاز خود را سفارش دهند و مسئولین مربوطه در این سایت در اولین فرصت ان کالا را خریداری کرده و در عرض ۳ تا ۵ روز کاری به دست مشتری می رسانند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی mi band 5

خرید قسطی mi band 5
گجت‌های پوشیدنی شیائومی جز بهترین محصولات این برند معروف می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی mi band 5 به بخش ساعت هوشمند...

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire
یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا متعلق به برند ایسر می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسر Aspire به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...