فروشگاه اینترنتی زنبیل

تاریخ انتشار:
1403/6/29 21:35:08

برای خرید اقساطی تمام کالا های مورد نیاز خود به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی زنبیل

خرید از فروشگاه آنلاین زنبیل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امکانات جدید زندگی سرعت بیشتری به خود گرفته است و دیگر اغلب افراد فرصت آن ها ندارند که وقت خود را صرف کارهایی مانند گشت و گذار در بازار و خرید کنند. از این رو فروشگاه های آنلاین راه اندازی شده اند که کاربران بتوانند در هر ساعت شبانه روز که تمایل داشتند کالاهای مختلف را ببینند و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

در اوایل ظهور فروشگاه های آنلاین مشکل اعتماد در میان افراد جامعه بسیار شایع بود و این شبهه وجود داشت که پس از پرداخت هزینه کالا را دریافت نکنند. تا حدودی نیز این شبهه درست بود. اما در سال های اخیر با رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی فروشگاه های اینترنتی معتبر و قابل اعتمادی مانند دیجی کالا، زنبیل و قسطی کلاب توسعه داده شده اند.

با زیاد شدن فروشگاه های اینترنتی مانند زنبیل، رقابت نیز میان این فروشگاه ها زیاد شده است و این فروشگاه ها تمام تلاش خود را می کنند که در این رقابت از سایر رقبا عقب نمانند. فروشگاه اینترنتی زنبیل جزء فروشگاه هایی است که توانسته است در این فضای رقابتی بسیار خوب عمل کرده و نظر مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند.
فروشگاه اینترنتی زنبیل به قدری خوب عمل کرده است که طبق آخرین آمار رتبه ۴۱۲ الکسا را دارا است و در بین ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران قرار گرفته است.

از خدمات خوبی که فروشگاه اینترنتی زنبیل ارائه می دهد و باعث می شود که خریداران تهرانی زیادی به سوی خرید از فروشگاه بروند، تحویل فوری سه ساعته کالا توسط این فروشگاه اینترنتی است که می تواند برای کسانی که عجله دارند بسیار مفید باشد.

یک نکته جالب دیگر در رابطه با خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل این است که اگر هنگام تحویل کالا متوجه ایرادی در مورد کالا شدید، در صورتی که پیش از امضاء تحویل کالا باشد، زنبیل تمام مسئولیت آن را برعهده می گیرد.

فروشگاه اینترنتی زنبیل به قدری به قیمت ها و کیفیت کالا های ارائه شده در این فروشگاه اطمینان دارد که به مشتری خود اعلام می کند تا می توانید کالا را عودت دهید و همچنین اگر تا پنج روز پس از خرید همین کالا را با قیمت پایین تر در فروشگاه دیگری پیدا کردید، پول اضافه گرفته شده به مشتری عودت داده می شود.

خرید قسطی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی زنبیل تمام کالاهای مورد نیاز کاربران خود را به صورت نقدی به آن ها می فروشد، تنها مسئله ای که وجود دارد این است که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، امکان خرید نقدی برای بسیاری از هم وطنانمان وجود ندارد، به خصوص اگر علاقه داشته باشند کالاهایی که خریداری می کنند توسط یک شرکت خوب و به نام تولید شده باشد.

از این رو فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب به وجود آمده اند که محدودیت خرید فقط به صورت نقدی را از بین برده اند و در کنار فروش نقدی فروش اقساطی نیز انجام می دهند.

کاربران از سراسر ایران می توانند کالاهای مختلف در سایت را مشاهده و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صورتی که کالای مورد نیاز را در بین کالاهای موجود در قسطی کلاب پیدا نکردید با مراجعه به بخش سفارش کالای نا موجود می توانید آن را سفارش داده و در عرض سه تا پنج روز کاری آن را درب منزل تحویل بگیرید.

در قسطی کلاب این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند تمام کالاهای مورد نیاز خود را در قالب اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه خریداری کنند و نگرانی برای قیمت کالاها را از بین ببرند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لپ تاپ asus

فروش اقساطی لپ تاپ asus
شرکت ایسوس یکی از سه شرکت برتر در ساخت لپ تاپ در سراسر جهان می باشد که سالانه لپ تاپ های جدید خود با فناوری بالا را روانه بازار می کند ما در اینجا...

خرید قسطی مانیتور شیائومی

خرید قسطی مانیتور شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای کشور چین است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی مانیتور شیائومی به بخش کالای دیجیتال در...